Українці все частіше скаржаться на оператора мобільного зв'язку Lifecell: то якість зв'язку погана, то взагалі нікудишній інтернет, то наплювацьке ставлення співробітників компанії. Цього разу одна з абонентів поскаржилася, що опертор не тільки не надає послуги, за які були сплачені гроші, але і знущається над клієнтами.
"Тиждень тому я поїхала за кордон, попередньо заплативши 175 грн за послугу інтернету у роумінгу. Роумінг підключився, а в мережу я так і не потрапила. Бігала ловила вайфай по всій Празі, щоб отримати важливий дзвінок через вотсап по роботі. На мої звернення до оператора відповіли: "Запит буде розглянутий протягом семи днів". Відразу скажу, що фізичних проблем ні з телефоном, ні з карткою немає. Я перевірила. Сьогодні я в черговий раз звернулася до оператора, щоб дізнатися, коли завершується цей чортовий строк розгляду запиту. Протягом години мені не могли відповісти на вкрай чітко сформульоване питання, яке я задала шість разів. Зрештою, коли я заговорила про головний офіс, мені назвали дату завершення розгляду запиту." - написала Катерина.
Дівчина повідомляє, що проблему досі не вирішили, а їй кажуть, що потрібно більше часу. Катерина зізнається, що користується послугами компанії ще зі школи, і вони навіть називають її "платинової клієнткою", але ніяк не хочуть вирішувати це питання.
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
"Але проблема, к*рва,не моя, ваша проблема, лайфсел. Якщо я, до біса, така "платинова", як ви мені пишете в нашій "інтимному листуванні", то поясніть мені, будь ласка, чи буде взагалі у мене коли-то інет за кордоном? Бо ви вже двічі не надали мені послугу, за яку я заплатила гроші."
В коментарях відзначився і сам оператор, а так само інші українці:
"Мене так Київстар "вертів" в Баку!) 300грн зняли, а про інтернет забули", "Але все-таки вони у всіх відповідях наполягають і формулюють "ваша проблема, а не "наша", "Як добре, що в Україні з'явилася можливість перейти до іншого оператора, зберігаючи той же номер телефону"
Нагадаємо, що Vodafone позбавив українців безкоштовного інтернету.
Раніше, портал Знай.ua повідомляв, що Київстар залишився без мільйонів абонентів
Також портал Знай.ua писав, що Vodafone обдере українців до нитки.