Антимонопольний комітет України зобов'язав мобільних операторів переглянути принципи тарифікації своїх послуг. І це компанії мають зробити вде на цьому тижні.

Про це повідомляє UBR.

АКМУ після гучного розслідування зажадав від трійки найбільних мобільних операторів відмовитись від розрахункового періоду в 4 тижні і перейти на помісячну оплату.

Дане рішення Антимонопольний комітет має прийняти 8 травня.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Показати ще

АМКУ почав розслідування мобільних тарифів у листопаді 2018 року. Через 10 місяців після того, як оператори змінили принципи їх розрахунків: перейшли з нарахування плати за 30-31 день на чотири тижні — тобто за 28 днів. З-за цього люди щомісяця переплачували 9,7%, а за рік набігала 13-абонплата. Так робили всі три найбільших оператора — Київстар, Vodafon і lifecell.

Операторів дорікали в маніпуляціях і звинувачували в порушенні двох законодавчих норм щодо захисту від недобросовісної конкуренції:

  • в частині некоректного розрахунку тарифу всіх трьох операторів;
  • в частині некоректної реклами, де замість місячного тарифу вказується чотиритижневий — Київстар і lifecell.

В АКМУ додали, що оператори діяли безсовісно, видаючи 4 тижні за місяць.

Поки що відбувалися лише успі переговори між АКМУ та мобільними операторами. Вони визнали свою неправоту тільки по одному пункту — по рекламному. Єдине, що зробили компанії, припинили назвати 4-тижневі тарифи помісячними. З іншим, поки що не згодні.

Нагадаємо, ціле місто поскаржилось на Київстар та його зв'язок. У компанії лише розвели руками.

Як повідомляв портал Знай.ua, українцям розповіли, як зміняться ціни овочі у травні.

Також Знай.ua писав про те, що у липні подорожчають послуги з оформлення біометричних паспортів.