Антимонопольний комітет України зобов'язав мобільних операторів переглянути принципи тарифікації своїх послуг. І це компанії мають зробити вде на цьому тижні.
Про це повідомляє UBR.
АКМУ після гучного розслідування зажадав від трійки найбільних мобільних операторів відмовитись від розрахункового періоду в 4 тижні і перейти на помісячну оплату.
Дане рішення Антимонопольний комітет має прийняти 8 травня.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
АМКУ почав розслідування мобільних тарифів у листопаді 2018 року. Через 10 місяців після того, як оператори змінили принципи їх розрахунків: перейшли з нарахування плати за 30-31 день на чотири тижні — тобто за 28 днів. З-за цього люди щомісяця переплачували 9,7%, а за рік набігала 13-абонплата. Так робили всі три найбільших оператора — Київстар, Vodafon і lifecell.
Операторів дорікали в маніпуляціях і звинувачували в порушенні двох законодавчих норм щодо захисту від недобросовісної конкуренції:
- в частині некоректного розрахунку тарифу всіх трьох операторів;
- в частині некоректної реклами, де замість місячного тарифу вказується чотиритижневий — Київстар і lifecell.
В АКМУ додали, що оператори діяли безсовісно, видаючи 4 тижні за місяць.
Поки що відбувалися лише успі переговори між АКМУ та мобільними операторами. Вони визнали свою неправоту тільки по одному пункту — по рекламному. Єдине, що зробили компанії, припинили назвати 4-тижневі тарифи помісячними. З іншим, поки що не згодні.
Нагадаємо, ціле місто поскаржилось на Київстар та його зв'язок. У компанії лише розвели руками.
Як повідомляв портал Знай.ua, українцям розповіли, як зміняться ціни овочі у травні.
Також Знай.ua писав про те, що у липні подорожчають послуги з оформлення біометричних паспортів.