В Україні запрацювала послуга з перенесення номера до іншого мобільного оператора. Компанії вже почали отримувати заявки від абонентів. Вже опрацьовано близько півтисячі заявок і їх кількість щодня збільшується.
Як працює нова система та з якими підводними каменями можуть зіткнутися українці, - пише UBR.
"Проблем з перенесенням немає. Планується, що усі номери будуть фізично переміщені, починаючи з 6 травня", – розповіли нам у Українському державному центрі радіочастот (УДЦР).
За словами представників мобільних операторів, перенесення номера абонента відбувається протяом трьох днів.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
"Заявки надходять як від клієнтів, так і від абонентів інших операторів – на перехід в нашу мережу. Вартість послуги визначає приймає оператор. Для тих, хто хоче перейти в мережу Vodafone, перенесення номера буде безкоштовним", –зауважила у розмові з UBR.ua прес-секретар Vodafone Україна Вікторія Павловська.
Організує весь процес оператор-одержувач. Але лише після того як прийме від зареєстрованого абонента відповідну заяву. Оператор-одержувач надсилає запит до базового оператора про можливості надання послуги за визначеним абонентським номером. Той в свою чергу повинен підтвердити таку можливість.
Однак є ймовірність того, що оператор відмовляє у даній послузі. В такому випадку компанія повинна назвати причину та пояснити, чому відмовляє в перенесенні номера.
Як це працює
Щоб змінити оператора зі збереженням свого номера абонент повинен звернутися з відповідною заявою до центру обслуговування клієнтів або ж на сайті. Також власник номера повинен обрати новий тарифний план у нового оператора.
Не пізніше ніж через 3 робочих дні з моменту подачі заявки номер вже буде обслуговуватися в новій мережі.
"Скористатися послугою MNP можуть тільки абоненти, які зареєстрували у оператора свої дані. Далі клієнт повинен звернутися з письмовою заявою в офіс обслуговування оператора-одержувача, або дистанційно заповнити реєстраційну форму на сайті, або подати заявку іншим, встановленим оператором способом", — говорить Леліченко.
Єдина умова – абонент повинен бути зареєстрований у свого оператора. "Контрактникам" цього робити не потрібно. Для цього потрібно надати у центрі обслуговування абонентів документи, що посвідчують особу.
"Абоненти не будуть плутатися, в чию мережу вони дзвонять - перед з'єднанням абонент отримає інформацію про те, що дзвонить на перенесений номер, – уточнила Павловська.
За детальною інформацією абоненти можеть звертатися до оператора. Українці можуть змінювати оператора не частіше, ніж раз на місяць.
Дана послуга є безкоштовною.
Нагадаємо, українцям пояснили, чому система перенесення номера до іншого оператора не запрацювала.
Як повідомляв портал Знай.ua, українцям нагадали про головні зміни у травні в різних сферах життя.
Також Знай.ua писав про те, що стало відомо, хто з українців після перерахунку субсидій у травні залишиться без пільг.