У четвер, 21 березня, державний "ПриватБанк" відповів на відгук клієнта, який скаржився на масове блокування карт, і докладно пояснив ситуацію.
"Йде масове блокування карт Привату, майже у всіх друзів і знайомих, шахраїв серед них точно немає. Що відбувається? З чим це пов'язано?", - запитав клієнт банку в розділі "Відгуки" сайту Міністерства фінансів.
У свою чергу служба підтримки відгукнулася на відгук, повідомивши про масове блокування карт Приватбанку і про те, як можна дізнатися про причини блокування кредитної картки.
"Шкодуємо, що дана ситуація спричинила незручності. Однак, важливо зауважити, що подібна інформація про масове блокування карт, не є актуальною. Причину блокування картки клієнт може бачити в Приват24 меню "Мої рахунки", а при виникненні додаткових запитань, досить звернутися на лінію підтримки 3700 або в чат "Допомога онлайн" на сторінці pb.ua для отримання консультації", - відповіли в "Приватбанку".
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Раніше повідомлялося, що за минулий рік в Україні зросли збитки банків через незаконні дії з платіжними картками. Найбільша кількість випадків відбувалася через інтернет. У НБУ заявили, що в цілому кількість незаконних дій з платіжними картками, за якими банки зазнали збитків, за минулий рік підвищилася до 105,5 тисяч випадків.
Як повідомляв портал Знай.uа, клієнт Приватбанку поскаржився на співробітників через крадіжку цінностей з банківської комірки. Служба підтримки запевнила клієнта банку в екстреному розгляді.
Також портал Знай.uа писав, що державний банк ПриватБанк звернувся до українців. Вже оголошено старт реєстрації на першому етапі головного українського відбору для конкурсу "Фінансовий геній".