Залізничні колії на Кримському мосту можуть пошкодити геологічні умови, великі навантаження і зовнішні фактори, що призведе до справжньої катастрофи. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер-мостобудівник Георгій Росновський , передає Рoliteka.
"Там дійсно геологічні умови дуже погані. Міцні грунти там знаходяться дуже глибоко, а палі потрібно забивати ще глибше, щоб вони могли вистояти. Плюс там дуже багато грязьових вулканів, що дуже погано впливає на опори. Та сама схема моста дуже невдала, він дуже низький і маленькі прольоти між опорами, що дуже погано в умовах проходу льоду, який буде поступово бити і розгойдувати опори", – повідомив Росновський .
При цьому він додав, що всього один хибний нахил поперечки моста може призвести до сходження потяга з рейок. Крім того, на стійкість опор впливають не тільки зовнішні фактори. Так, за словами Росновського, навантаження, яке посилиться після запуску вантажних і пасажирських поїздів, зруйнує залізничні колії на мосту.
"Максимальні навантаження лімітовані будівельними нормами при проектуванні залізничних мостів. Але і ці норми зараз часто неграмотно складаються. Рух – це вібрація, не тільки рух води або льоду, осідання опор і геологія, але і зовнішня вібрація від навантаження, це все впливає на безпеку", – зауважив інженер.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Як повідомляв портал Знай.uа, Керченська протока стала справжнім кошмаром для кораблів, причому не тільки з причини численних російських корит з агресивним екіпажем, але й небезпеки, яка прихована від очей під товщею води.
Також портал Знай.uа писав, що Азовське море менш прісне, ніж Чорне, бо тут постійно є приплив прісної води з річки Дон, пояснює перший заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій Юсуф Куркчі.