В "Укрзалізниці" розповіли, скільки дефектних колій та мостів потребують негайного ремонту та що реально буде зроблено найближчим часом.

Довжина залізничного полотна, що залишається просто в жалюгідному стані, щороку зростає. Це при тому, що ціни на перевезення неухильно ростуть.

Про це розповіли представники "Укрзалізниці".

Як повідомили в медіацентрі перевізника, залізнична інфраструктура України через брак коштів поступово втрачає свою потужність.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

За даними Департаменту колій та споруд товариства, станом на 1 січня 2019 року розгорнута довжина головних колій становить понад 27 тисяч кілометрів.

На початок нинішнього року протяжність колій із простроченими термінами реконструкції сягнула 2431,9 км. Посиленого капітального ремонту очікують 1255,3 км колій, а капітального — 4735,5 км.

Тим часом на залізниці експлуатувалося майже 122 тис. дефектних рейок і понад 25 тис. місць тимчасового відновлення рейкових плітей безстикової колії.

Через хронічне недофінансування ремонтних робіт та реконструкції погіршується технічний стан не лише колій, а й штучних споруд. Зараз компанія експлуатує 17,5 тис. таких об’єктів, серед яких майже 7 тис. мостів, 90 шляхопроводів, 251 пішохідний міст тощо.

Водночас різного роду дефекти мають понад 2,5 тис. споруд (14,3 % від загальної кількості). Ще гіршою є ситуація із залізничними мостами: 1431 із них має несправності, це 20,5 % від загальної кількості.

Причиною складного технічного стану штучних споруд часто є їхній похилий вік. На початок нинішнього року 34,6 % прогонових будов мостів експлуатуються від 50 до 100 років. А 15 % споруд "працюють" вже понад 100 років.

Дефекти інженерних споруд, як і незадовільний стан колії, стають причиною встановлення попереджень про обмеження швидкості руху поїздів. Сьогодні діє 102 такі попередження.

Нагадаємо, Укрзалізниця анонсувала чергове подорожчання пасажирських перевезень. Українці заплатять на 25% більше.

Як повідомляв раніше портал Знай.ua, на Харківщині сталась жахлива трагедія на залізниці. Поїзд розрізав українця на шматки.

Раніше портал Знай.ua писав, що за кілька років парк пасажирських вагонів УЗ може виявитися зношеним практично на 100%.

Дивіться: "Укрзалізниця" вляпалась в черговий скандал, народ лютує