У одному з відділень "Нової пошти" прогримів гучний скандал, пов'язаний із крадіжкою працівником грошей із посилки клієнта.
Про це стало відомо з вироку Ковельського міськрайонного суду Волинської області від 20 лютого, де було розглянуто цю справу.
ПУ матеріалах справи йдеться, що працівник одного з відділень "Нової пошти" у Ковелі витягнув з посилки клієнтки 1800 доларів США. За цей злочин чоловік заплатив штраф у розмірі лише 850 гривень.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Під час судового засідання вдалося встановити, що 25 жовтня минулого року обвинувачений, який є працівником "Нової пошти", перебуваючи на робочому місці, викрав з посилки 1 тисячу 800 доларів США, що у перерахунку згідно з курсом Національного банку України за станом на 25 жовтня минулого року складало 50 783 грн.
В ході розслідування між обвинуваченим та потерпілою була укладена угода про примирення, що надійшла до суду разом з обвинувальним актом. За умовами угоди про примирення обвинувачений беззастережно та у повному обсязі підозри визнав свою винуватість у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення. Потерпілій повністю відшкодували завдані збитки, повернувши гроші.
Суд у свою чергу затвердив угоду про примирення, визнавши працівника "Нової пошти" винним та призначивши покарання у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів громадян, що становить 850 гривень.
Нагадаємо, з 1 березня всі відділення "Нова Пошта" в обласних і районних центрах, а також кур'єри компанії будуть працювати 7 днів на тиждень без вихідних. Про це стало відомо з офіційного прес-релізу компанії.
Як повідомляв раніше Знай.ua, В українській столиці начальниця поштового відділення №186 оскандалилася гучною заявою.
Відомо, що вона вибухнула словами про те, що співробітники пошти повинні розмовляти з клієнтами тією мовою, якою хочуть, а не українською.
Також Знай.ua писав про те, що Державний банк "ПриватБанк" дав офіційну відповідь на скарги українців, які зіткнулися з раптовим зникненням коштів зі своїх карт.