У одному з відділень "Нової пошти" прогримів гучний скандал, пов'язаний із крадіжкою працівником грошей із посилки клієнта.

Про це стало відомо з вироку Ковельського міськрайонного суду Волинської області від 20 лютого, де було розглянуто цю справу.

ПУ матеріалах справи йдеться, що працівник одного з відділень "Нової пошти" у Ковелі витягнув з посилки клієнтки 1800 доларів США. За цей злочин чоловік заплатив штраф у розмірі лише 850 гривень.

Популярні новини зараз

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

Під час судового засідання вдалося встановити, що 25 жовтня минулого року обвинувачений, який є працівником "Нової пошти", перебуваючи на робочому місці, викрав з посилки 1 тисячу 800 доларів США, що у перерахунку згідно з курсом Національного банку України за станом на 25 жовтня минулого року складало 50 783 грн.

долар

В ході розслідування між обвинуваченим та потерпілою була укладена угода про примирення, що надійшла до суду разом з обвинувальним актом. За умовами угоди про примирення обвинувачений беззастережно та у повному обсязі підозри визнав свою винуватість у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення. Потерпілій повністю відшкодували завдані збитки, повернувши гроші.

Суд у свою чергу затвердив угоду про примирення, визнавши працівника "Нової пошти" винним та призначивши покарання у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів громадян, що становить 850 гривень.

суд

Нагадаємо, з 1 березня всі відділення "Нова Пошта" в обласних і районних центрах, а також кур'єри компанії будуть працювати 7 днів на тиждень без вихідних. Про це стало відомо з офіційного прес-релізу компанії.

Як повідомляв раніше Знай.ua, В українській столиці начальниця поштового відділення №186 оскандалилася гучною заявою.

Відомо, що вона вибухнула словами про те, що співробітники пошти повинні розмовляти з клієнтами тією мовою, якою хочуть, а не українською.

Також Знай.ua писав про те, що Державний банк "ПриватБанк" дав офіційну відповідь на скарги українців, які зіткнулися з раптовим зникненням коштів зі своїх карт.