Нещодавно мобільний оператор "Київстар" повідомив українцям неприємну новину: популярний і улюблений усіма тариф закривається і більше не буде доступний мільйонної аудиторії абонентів.
Зараз оператор обдзвонює своїх абонентів і попереджає їх, що в період з 21 лютого по 3 березня 2019 року закриє тариф "Максимальний Безлім 2017". "Максимальний Безлім" у версії 2019 року. В якому абонплата (розрахунковий термін – чотири тижні) на 45% дорожче.
Такі "новації" зовсім не до вподоби клієнтам, більшість із них вже вирішили шукати іншого оператора.
В Україні готують масштабну індексацію пенсій: на скільки підвищаться виплати
Чекайте допомогу від держави: призначать виплати на півроку
Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження
"Київстар", Vodafone та lifecell: на скільки зростуть тарифи у грудні
"Треба щоб антимонопольний комітет хоч раз провів розслідування??? Хто вміє оформіть колективну петицію від абонентів через фейсбук??? Думаю підписів вистачить бо цей Київстар вже дістав!?!", "А що робити бабусям, у яких маленький телефон, щоб тільки з дітьми був зв'язок. Про інтернет і мови немає? Совісті у них немає!", "Зв'язок гів...о інтернет скаче зато ціни міняють швидко. С*ки!!!!!", - пишуть у коментарях.
"А ще хотілося додати. Що до цих фахівців. В яких ми є клієнтами їхньої фірми і які по суті повинні піклуватися про своїх абонентів. То коли потрібно додзвонитися до оператора фізично не можливо. Просто навіть в меню непередбачено такої функції як оператор. А якщо дивом додзвонишся то на запитання чому так, відповідають щоб типу обмежити доступ неадекватних людей. Все нібито зрозуміло, але є два питання. 1. Як додзвонитися до оператора адекватним? 2. Навіщо тоді оператори якщо абонентів уникають? Якщо дзвонять клієнти значить не все так добре у Вас любий Київстар", - додають користувачі.
Декому тарифи вже підвищували кілька разів поспіль, при чому робилося це навіть без відома самого абонента:
"Цього року також хочуть без відома абонента. Та ви що охуїли зовсім вже? Де дивиться антимонопольний комітет? Значить тварі в долі з ними. Тупо всім перейти на іншого оператора. І нехай со**ть. Занадто добре їм живеться. Та якщо людина купує стартовий пакет став ціни які хочеш, але чого абонент який 20 років має стартовий без його відома роблять що хочуть", "А чому б і ні. В нашій країні, депутати зробили так що, ні хто нічого не контролю. І відповідальних не знайдеться. А людей вже почали знищувати. Друзі це – геноцид", "Найефективніша відповідь гаманцем. Просто відмовитись від послуг", "Дякуємо, Рінат Леонідович. Бабло на гречку", - іронізують українці.
Дивіться: з 1 травня 2019 року українці зможуть змінити мобільного оператора без втрати номера телефону
Нагадаємо, один із найпопулярніших інтернет-провайдерів в Україні Ланет підвищує вартість обслуговуванняна третину вже з 1 березня 2019 року.
Як повідомляв "Знай.ua", у Дніпрі вимкнуть зв'язок і електроенергію. Також "Знай.ua" писав, "Київстар" скасовує популярну послугу.