Клієнтам ПриватБанку варто бути обережнішими при переказах грошових коштів на інші рахунки. У разі помилкової відправки грошей не на той рахунок, який був потрібен, фінустанова не поверне.
Про це повідомили представники ПриватБанку та додали, в разі, якщо вив ввели неправильний номер рахунку і гроші вже пішли не туди, банк тут безсилий.
Як підкреслили спеціалісти, єдине, що ви можете, це звернутися з заявою до поліції.
Деякі українці вже зіткнулися з подібною проблемою. На офіційному сайті Мінфіну з'являються коментарі й скарги про те, що Приватбанк ніяк не допомагає і не сприяє в поверненні коштів після помилкової відправки.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
В офіційному коментарі представники Приватбанку принесли свої вибачення перед клієнтами за те, що ніяк не можуть допомогти клієнту і запропонували звернутися до правоохоронних органів.
Додамо, у ПриватБанку розповіли, навіщо вони збирають безліч інформації про кожного клієнта, включаючи фото та дані про родичів. А після відкриття рахунку фінустанова фіксує всі ваші надходження та витрати, що, де та за скільки придбали.
Як повідомляв раніше Знай.ua, українцям дозволять переказувати кошти за кордон в сумі до 150 тисяч гривень на добу і без документального підтвердження.
Також Знай.ua писав, що ПриватБанк розповів про нові валютні правила: що змінилося для звичайних українців
З 7 лютого ПриватБанк ввів можливість для клієнтів здійснювати перекази за кордон без додаткового документального підтвердження в сумі до 150 000 грн на добу. При цьому, валютні перекази можна робити безпосередньо з гривневої картки або рахунку, але відкривати банківський рахунок не обов'язково, йдеться в повідомленні прес-служби держбанку.
Дивіться: ПриватБанк. Скандали та суди