Уже в березні 2019 року набирає чинності оновлена угода, яка дозволяє українцям їздити в Грузію за внутрішніми ID-картками.
Про це повідомляє "Хвиля".
Зокрема, у відомстві розповіли, що вже через місяць набирає чинності міжурядова угода, яка дозволяє їздити до Грузії за допомогою внутрішнього паспорту, який у вигляді ID картки.
"1 + березня 2019 року набирає чинності оновлена угода між Кабінетом міністрів України та урядом Грузії про взаємне скасування візових вимог - на додаток до існуючого безвізу вводяться взаємні поїздки громадян України і Грузії на підставі внутрішніх паспортів у формі картки (ID), що містять безконтактний електронний носій", - йдеться в повідомленні МЗС.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Разом з тим варто відзначити, що вже за кілька місяців в Міжнародному аеропорту "Бориспіль" відкриють термінал F.
Як відомо, термінал F з 2013 року переюував у "законсервованому" стані через низьку завантаження. Сьогодні пасажири "Борисполя" користуються терміналом D, проте до квітня обіцяють підготувати до прийому і відправлення рейсів термінал F, будівництво якого завершилось ще 9 років тому.
"Після запуску цього продовжимо будівництво дороги до терміналу D. Будівництво cargo-терміналу плануємо розпочати в кінці травня і завершити за 8 місяців", - розповів Рябікін.
Навесні 2018-го року в "Борисполі" почали реконструювати злітно-посадкову смугу, але потім процес переріс у модернізацію аеропортової інфраструктури.
"Дуже велике питання - проектні роботи по другій злітно-посадковій смузі. Те, що починалося як реконструкція смуги, переросло в модернізацію аеропортової інфраструктури. Тому що цей проект зачіпає не тільки смугу і руліжні доріжки, а також і систему очищення зливостоків. Деякі споруди після перебудови приєднаються до цієї зони, перш за все, ангар для технічного обслуговування і, можливо, друга черга вантажного терміналу. Фактично, мова йде про реконструкцію половини аеропорту", - заявив Рябікін.
Додамо, що будівництво другої злітно-посадкової смуги на летовищі здвйснювалося з участю китайскьої компанії China Communications Construction Company.
Нагадаємо, експерт шокував зворотною стороною безвізу.
Як повідомляв "Знай.ua", українських заробітчан заманюють на роботу без вiзи.
Також "Знай.ua" писав, що Польща пішла на шалені поступки заради українських заробітчан.
Безвіз з ЄС: як рахувати дні перебування у Шенгені?