Найбільший алкогольний холдинг країни Bayadera Group нарощує присутність на міжнародних ринках. За підсумками 2018 року зростання продажів горілки на експорт склали 17%. В планах на 2019 рік - збільшення продажів 40-градусної ще на 20%, а також зростання експорту вин та ігристого у Польщу, Казахстан і Туреччину.
Основні експортні країни Bayadera Group сьогодні - це Казахстан, Грузія, Вірменія, країни Балтії (Естонія, Латвія, Литва), Польща і Німеччина. В цілому, карта експорту налічує більш ніж 35 країн. За офіційною статистикою експорту з України в 2018 році Bayadera розділила перше-друге місце (з урахуванням і без урахування Duty Free) з Nemiroff.
CEO Bayadera Group Анатолій Корчинський: «Ми хочемо зміцнитися на ринках, де вже присутні. Ми не претендуємо на лідерство, але плануємо у будь-якій країні, де продаються наші бренди, бути помітним гравцем. У нас є плани розвитку, як по країнам, так і по брендам. У наступному році ми плануємо наростити експорт на 15-20%. В планах у нас є нові країни і нові продукти. Ми просуваємо наше вино на експорт і 2019 рік присвятимо саме винам у Казахстані і у Польщі, де продажі вже стартували. Плюс - додатково розширимо географію українського вина».
У компанії на експортних ринках використовують мікс-стратегію: ділять країни на більш і менш перспективні. У більш розвинених ринках - наприклад, Казахстані, Туреччині та Польщі - вже створені представництва, які займаються там розвитком бренду і збільшенням продажів. Крім того, там інвестуються кошти у впізнаваність марки. Ринки з меншими обсягами продажів куруються з Києва, і після того, як ринок досягає певних обсягів - там з'являється власний офіс.
У 2018 році відкрито ринки ОАЕ, Чехії, по-новому відкрита Польща, розпочаті пробні відвантаження в США. Крім того, укладено контракти і розпочато поставки в країни Африки і Азії. У 2019 кількість країн для експорту збільшиться незначно, в Bayadera Group сконцентруються на збільшенні обсягів продажів на вже існуючих ринках.