ПриватБанк опинився у епіцентрі чергового скандалу, цього разу пов'язаного із незадовільним рівнем обслуговування клієнтів.

Приватбанк

Про це повідомляє Рoliteka.

У повідомленні йдеться, що в понеділок, 4 лютого, в місті Боярка під Києвом один з клієнтів "ПриватБанку" зіткнувся з кричущим обслуговуванням, яке ледь не коштувало йому грошей.

ПриватБанк

Популярні новини зараз

Затримка виплат: Пенсійний фонд пояснив, що буде з пенсіями та субсидіями за травень

Сім'ї возз'єднаються, будемо їздити – куди хочемо: астролог назвав дату кінця воєнного стану

Пенсія збільшиться на 50%: українцям розповіли про лазівку у виплатах

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Показати ще

Про помилку співробітників він поскаржився на сайті Мінфіну України.

Як пише користувач, неприємний випадок стався у відділенні на вулиці Соборності. Чоловік провів оплату єдиного податку в розмірі 834.50 гривень, надавши співробітникам “ПриватБанку” всі необхідні реквізити. Але уважно вивчивши платіжку, українець зауважив відсутність цифр призначення платежу – “18050400”.

Як виявилося, замість бюджетного платежу співробітники каси прописали в призначенні оплату за товари і послуги. Чоловіка запевнили, що така помилка не є перешкодою, а платіж обов’язково пройде. Однак клієнт запідозрив недобре і не здавався, поки касири не розібрали платіжку.

ПриватБанк

В результаті призначення визнали помилковим. Співробітники заявили, що повернення платежу доведеться чекати протягом місяця, а клієнтові у свою чергу довелося вдруге платити зазначену суму через недбалість банкірів.

“Рекомендую звертатися в інше відділення, щоб не потрапити в подібну ситуацію”, – звернувся Никанор Присяжнюк до українців.

Приватбанк

Представники “ПриватБанку” відповіли клієнтові на його скаргу. Вони вибачилися за ситуацію, що склалася і пообіцяли повернути платіж в найкоротші терміни. Крім того, запевнили, що керівництво провело роз’яснювальну роботу зі співробітником, що допустили помилку.

Нагадаємо, Націоналізований ПриватБанк постійно позиціонує себе, як установа із "найшвидшим сервісом", втім останні відгуки клієнтів показують зовсім іншу картину.

ПриватБанк

Доводиться годинами стояти в черзі, поки на вас звернуть увагу, а потім ще довше надається сама послуга. Про це повідомила в Indtagram Юлія Володіна.

Як повідомляв раніше Знай.ua, "ПриватБанк" не відключав популярну послугу зняття коштів у банкоматі без картки і за допомогою мобільного телефону.

Також Знай.ua писав про те, що господарський суд Києва задовольнив позов ТОВ "Акватера" Ігоря Коломойського і Геннадія Боголюбова до ПриватБанку і стягнув 24,8 мільйона гривень.