За півроку освітня реформа багато змінила у школах звичного для старшого покоління. Іншими стали і діти і педагоги, а принцип навчання має вже свої результати.
Про те, наскільки ефективно працює нова система освіти у школах, розповіли батьки першокласників та самі вчителі, - пише "Укрінформ".
Реформа освіти прагне зробити підхід до навчання більш сучасним, вчителів більш відкритими, а дітей - маленькими дослідниками, які зацікавлені на кожному уроці та залюбки щоранку біжать до школи.
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
"Якщо говорити про НУШ як школу радості, про всі оці інтегровані заняття, уроки з ЛЕГО, психологічні ранкові кола, то на прикладі мого сина, який є першачком у пересічній сільській загальноосвітній школі на Закарпатті, - каже Тетяна Когутич, мама Любомира, учня 1 класу Лохівської ЗОШ ім. Юрія Герца, - можу підтвердити, що тут реформа діє".
За словами батьків, дітям подобається школа, навчання цікаве та не виснажує маленьких першокласників.
"Розпочнемо із головного постулату НУШ - про "школу радості". Син справді з радістю туди йде. Щоправда, зовсім не на уроки (можливо, врешті-решт, від такого поняття як уроки узагалі відійдуть — бо навіть першачки, яких розважають, аби вони не помітили раптом, що вчаться, і не занудьгували, зауважують, що на уроці таки треба якийсь час просто сидіти і слухати). А щодо сина, то він спішить до школи саме через оцей "двіж" - ігри, спілкування з однокласниками та вчителем, і звісно, за новими знаннями та враженнями", - говорить мама першокласника.
Саме інтегровані уроки запровадили, щоб створити умови відпочинку та гри, щоб дитина не помітила, що вона на уроці. Особливо це діє на непосидючих дітей, яких важко стримати на місці.
НОВІ ПРЕДМЕТИ
"Найбільше, звісно, вражав "невідомий" досі мамам шкільний предмет "Я досліджую світ". Особливо смішило на початку, коли малий приходив зі школи і гордо розповідав усім домашнім: "Я — дослідник!" Тепер уже звикли і просто розпитуємо вдома, що ти сьогодні досліджував, а він розказує про структуру води, наприклад, - розповідають батьки
Ділиться своїми спостереженнями учитель вищої категорії Лохівської ЗОШ ім. Ю.Герца Ольга Гонак.
"Я зараз з упевненістю можу сказати, що за методикою НУШ діти дають кращі показники знань. У такий час — ми беремо зараз початок другого півріччя — рідко яка дитина читала, переписувала з книжки в зошит, володіла такою кількістю засвоєної інформації. На початку практики НУШ — ще у вересні — я зізнаюсь, не вірила, що це дасть такий результат, оці інтегровані уроки. А вони дають, ще й який! У нас у класі нема такої дитини, аби не читала. Раніше часто таке було аж до кінця року, і навіть у другому класі. Є сильніші, є слабші діти, але читають усі! Мене саму здивувало, що в першому класі діти можуть стежити — ми читаємо, я перериваю читця, і продовжує хтось інший. Значить, вони уміють концентрувати увагу", - говорить педагог.
Другий семест має додати нових уроків для першокласників. Крім того, з другого півріччя вчителі менше часу виділятимуть для однвєї теми, адже часу вже менше, та й діти встигли адаптуватися до нових навантажень.
Батьків і вчителів у навчальному процесі об'єднують спільні ідеї. Діти мають зростати щасливими і адаптованими до реалій сучасного життя. Не варто забувати і про те, що батьки часом через свої хвилювання і гіперопіку позбавляють дітей можливості відкривати для себе нове. Для дітей прагнуть створити інший світ, ніби кращий, але надто вже не схожий на реальний. І хоча батьки себе в цьому виправдовують, мовляв, світ зараз такий, багато небезпек... Проте, у всьому має бути міра і частка здорового глузду.
Нагадаємо, в Україні розпочалас реєстрація учасників ЗНО.
Як повідомляв портал Знай.ua, які іспитиздаватимуть школярі в 2019.
Також Знай.ua писав про те, що учасникам ЗНО підкинули корисну шпаргалку.
Дивіться: НУШ - нова якість освіти