У п'ятницю, 18 січня, стало відомо про масштабний збій електронної системи державного підприємтсва "Ощадбанк".
Про це повідомляє прес-служба банку, збій стосується незадовільної роботи інтернет-банкінгу Ощад 24/7.
"З технічних причин, що стосуються питання хостингу, веб-сайт банку тимчасово недоступний. Проводяться технічні роботи", - заявили прес-службі Ощадбанку.
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Клієнти банку б'ють на сполох, адже вже кілька годин не працює сайт, через що у них відсутній доступ до інтернет-банкінгу Ощад 24/7.
"Ця ситуація жодним чином не позначилася на працездатності всіх інших систем банку. Звертаємо увагу на те, що мобільний додаток Ощад 24/7, банкомати, POS-термінали, ИПТ, відділення, контакт-центр Ощадбанку працюють в звичайному режимі", - зазначили в прес-службі.
Однак разом з цим у банку не повідомляють, коли саме робота сайту буде відновлена. Відзначається що клієнти банку можуть скористатися іншими каналами дистанційного обслуговування.
Нагадаємо, державний "Ощадбанк" попередив клієнтів про шахраїв.
Вони розсилають СМС-повідомлення з метою виманити особисті дані і гроші. Шахраї представляються співробітниками банку.
Всі СМС-повідомлення від шахраїв виглядають приблизно однаково:
"Ощадбанк". Ваша картка заблокована. Дзвінки на інфоцентр за таким-то номером або на такий-то сайт".
Про це повідомляє прес-служба "Ощадбанку".
Як повідомляв раніше Знай.ua, державний банк "ПриватБанк" повідомив українцям інформацію, яка буде корисною перш за все представникам малого та середнього бізнесу.
Відповідну заяву у вівторок, 15 січня, озвучив керівник напряму "Малий і середній бізнес" Приватбанку Сергій Клюєв.
У повідомленні йдеться, що в поточному році фінансова установа планує за програмою фінансування українського підприємництва спрямувати понад 8 млрд гривень.
Також Знай.ua писав про те, що на сайті Міністерства фінансів оприлюднили відгук клієнтки державного "ПриватБанку", який заблокував карту і рахунки через скарги про не поверненні грошей при невдалій покупці в інтернет-магазині.