Літак турецької авіалінії здійснив вимушену посадку в аеропорті Бориспіль.

Про це повідомляє "РБК-Україна" .

Інцидент стався в п'ятницю, 11 січня. Літак, який вилетів із Шарм-ель-Шейх до Запоріжжя змушений був приземлитися в аеропорті Києва. Причиною вимушеною посадки стали складні погодні умови, які були в Запоріжжі.

"Це сталося через складні метеоумови аеропорту приземлення. Не можна сказати, що таких випадків відбувається багато. Але на все впливає погода. Якщо є погіршення погодних умов, то, звичайно, літаки змушені вибирати запасні аеропорти", - повідомила прес-секретар аеропорту Бориспіль Тетяна Ярош.

За її словами, пасажири літака з Єгипту після цього добиралися в Запоріжжі автобусом. Це забезпечила компанія-перевізник.

Популярні новини зараз

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

"Після приземлення літака, вже саме авіакомпанія вирішує яким чином доставляти пасажирів до місця призначення, яке зазначено в квитках. Зазвичай це автобусні перевезення", - зазначила вона.

Варто зазначити, що турецька авіакомпанія Turkish Airlines запустить новий прямий регулярний рейс до Києва. Польоти розпочнуться з 6 квітня 2019 року. Рейси відбуватимуться один раз на тиждень по суботам в нічний час. Зокрема з Бодрума буде виліт о 1:15, а з Києва - о 4:40 за місцевим часом.

Нагадаємо, що популярний авіарейс з Києва під загрозою: загадкова ситуація з квитками. З сайту Ryanair зникла продаж квитків на рейси з Києва в Грецію, решта 4 нових рейсу поки діють в повноцінному режимі.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що 2018 рік став для України рекордним за кількістю скасованих або перенесених авіарейсів, зіпсованих нервів пасажирів і нових скандалів, як з перевізниками, так і з туроператорами.

Також "Знай.ua" писав, що спеціалісти компанії перелічили список причин, коли пасажири цілком законно можуть повернути витрачені гроші або компенсувати за неякісні послуги авіаперевізників.