АТ "Укрзалізниця" вважає необхідною держпідтримку фінансування ремонту та оновлення приміських електропоїздів або ж передачу цього рухомого складу на баланс місцевих органів влади як замовників послуги приміських перевезень.
Як говорить сайт відомства, минулого року "Укрзалізниця" збільшила кількість капітальних ремонтів з продовженням терміну служби приміських електропоїздів, зробивши модернізацію 15 складів (72 секції), тоді як в позаминулому році оновили всього 66 секції.
"Темпи оновлення приміських поїздів безпрецедентні за останні 10 років, але недостатні для повного забезпечення потреби пасажирів у якісному рухомому складі. Зараз галузь потребує щорічної заміни 20 електропоїздів і складів 15 дизель-поїздів", - заявляє виконуючий обов'язки голови компанії.
За його словами, модернізація одного електропоїзда коштує більше 40 мільйонів гривень, а покупка нового – у 10 разів дорожче.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Євген Кравцов говорить, що в цьому питанні потрібна підтримка від держави – треба виділити бюджетні кошти для придбання природного рухомого складу або передача його на баланс місцевої влади, так як вони і є замовники.
"Укрзалізниця" вже проводить переговори з місцевими адміністраціями і міжнародними фінансовими організаціями з питання оновлення приміського рухомого складу.
За повідомленням компанії, всі роботи з модернізації електропоїздів здійснено завдяки власним потужностям - на Київському електровагоноремонтому заводі, і завдяки цьому був продовжений термін служби приміських електропоїздів на 22 роки. Їх салони були сильно оновлені, вентиляційна система відремонтована, також було оновлено туалетне обладнання, вікна і двері у вагонах, встановили сучасну звукову і візуальну систему оповіщення пасажирів, нові сидіння з кращими ергономічними властивостями. Також була модернізація системи освітлення салону, встановлені маршрутні покажчики на лобових частинах головних вагонів, електронна нумерація вагонів.
Оновлені склади обслуговують пасажирів у Київській, Рівненській, Львівській, Одеській, Дніпропетровській, Харківській і Донецькій областях.
"Укрзалізниця" кожен рік займається перевезенням більше 100 мільйонів пасажирів.
Нагадаємо, Укрзалізниця зійшла з розуму остаточно: пасажири показали "ноу-хау" з пакетів і монтажної піни
Як раніше повідомляв "Знай.ua" Українці знову спізнювалися до Борисполя: збій в роботі Укрзалізниця виправдовує шедеврально
Також Знай.ua" писав про те, що Багатостраждальний експрес "Київ-Бориспіль" знову нікуди не їде: "гордість" Гройсмана розлютила українців