Державний банк "ПриватБанк" офіційно відповів клієнту з питання обслуговування пластикової карти "Gold", який напередодні висловив своє обурення сервісом.

Він написав на офіційному ресурсі Міністерства фінансів України гнівний відгук "ПриватБанку" з вимогою пояснити причини списання коштів з карти яка не працює.

В свою чергу служба "ПриватБанку" у відповіді пояснила обуреного клієнта, що щомісячний членський внесок для власників карток Gold (членів GoldКлуба) становить 20 гривень на місяць.

У банку також занепокоїлися заявою клієнта, що нібито їх оператори замішані в обмані. У "ПриватБанку" звернулися з проханням до клієнта надати дані, щоб зв'язуватися з ним і з'ясувати всі деталі.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Як відомо, прес-служба державного "ПриватБанк" повідомляла, що з початку 2018 року в банку було оброблено готівкових коштів на суму понад 2 трлн грн.

Дивіться: На "Приватбанк" готують найбільший в українській історії колективний позов

Нагадаємо, Найбільший український банк "ПриватБанк" розпочав блокувати оплату в точках компанії "Нова пошта", це виключно через те, що підприємства проводять фінансові операції з клієнтами, як перерахунок на карту для зменшення витрат. Як повідомляв "Знай.ua", набула чинності постанова Національного банку України, згідно з яким тепер українці зможуть нести зношені і пошкоджені купюри не тільки в НБУ, але і комерційні банки. Також "Знай.ua" писав, у Києві сталося зухвале пограбування банку,злочинці вирішили скористатися масовими гуляннями в центрі міста і вчинили злом зачиненого відділення державного Приватбанку в Печерському районі столиці.