Український мобільний оператор "Київстар" вирішив повністю відмовитися від старих тарифних планів. Українцям доведеться підбирати собі нові тарифної сітки.

Про це повідомляють у прес-службі "Київстару".

Аж 13 тарифних пакетів відключать в період з 15 січня по 15 лютого 2019 року. Кожен з цих пакетів створювався 5 і більше років тому.

Абонентам "Київстар", які користуються цими тарифами, в найближчі два тижні потрібно буде вирішити, на який з актуальних тарифних планів краще всього перейти.

Популярні новини зараз

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Провідний спеціаліст по зв'язках з громадськістю компанії "Київстар" Ірина Леліченко зазначила, що інформацію про закриття старих тарифних планів клієнти отримають у вигляді смс-повідомлень або від спеціалістів call-центру.

"У зв'язку з припиненням дії деяких старих тарифних планів, групі абонентів було запропоновано вибрати і самостійно перейти на будь-який інший діючий тариф Київстар. Тільки в тому випадку, якщо абонент не зробить свій вибір самостійно, компанія запропонує йому обслуговування в тарифному плані, з урахуванням використання послуг мобільного зв'язку за його номером", - розповіла Леличенко.

Тарифні пакети, які будуть відключені:

XXL;

Базовий;

Безлім + Київстар;

Класичний;

Комфорт;

Ультра Комфорт;

Вільний Київстар 35;

Вільний смартфон;

Би29;

5+0 Новий!;

Вільний Київстар;

Комфорт+;

Київстар 3G онлайн 2017.

Нагадаємо, мобільні оператори вигадали, як ще здерти грошей з українців. В Україні змінилися правила реєстрації абонентів мобільного зв'язку.

Як повідомляв Знай. ua, перед виборами в країні відключать 3G і 4G: влада вирішила боротися з пропагандою. У Бангладеші боротьба з пропагандою ведеться оригінальним способом.

Знай. ua писав, що Київстар наплював на думку українців: звичні тарифи більше не працюють. Думка абонентів, як завжди, не враховується.