Цього року українські магазини не надто щедрі на акції та розпродажі перед Новим роком. Якщо раніше вони розпочинались ще у листопаді, то сьогодні далеко не всі ті товари продають лешевше.

Чому ми стали заручника бідності, написав на своїй сторінці в Facebook директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

За словами Оексія, ті знижки, які ми можемо сьогодні побачити, це всього лише невеликі тижневі розпродажі. Назвати їх новорічими не повертається язик.

"Багато знижок, які зараз пропонуються, є звичайними тижневими, а не різдвяними або новорічними. Це пов’язано з низькою купівельною спроможністю українців, яка за даними Асоціації постачальників торговельних мереж, знижувалась увесь рік. Прибутковість мереж, що знижується, та бажання компенсувати це напередодні Різдва та Нового року штовхає рітейлерів тримати ціни", - пише спеціаліст.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Як додав Дорошенко, серед усіх знижок найцікавіші пропозиції можна знайти хіба що на алкогольні напої.

"На грудень припадає значна частка річних продажів спиртного, особливо ігристих вин. Саме на алкоголь середньої та вищої цінових категорій найбільше знижок. Вони сягають 40%, але в середньому 20%. На горілку, міцні напої та вина існує мінімальна роздрібна ціна, тому недорогий сегмент не може знижувати ціну меншу за встановлену державою", - пише він.

Фахівець радить тим, хто хоче заощадити, за продуктами сьогодні найкраще відправлятися на оптові ринки.

Там можна знайти фрукти на овочі на 15-20%, ніж в популярних супермаркетах.

"На другому місці знаходяться ярмарки, які проводяться в багатьох великих містах. Там ціна також наближається до оптових ринків. На третьому місці по економії є ринки. Далі йдуть торговельні мережі. І найдорожчими є крамниці, які багато українців використовують, щоб купити зручно або докупити те, що закінчилось", - додає Дорошенко.

Спеціаліст пікреслив, що коли доходи українців починають падати донизу, люди починають економити і рідше ходять по магазинах. Все це впоиває і на пропозиції магазинів.

"Але якщо надання знижок не призводить до збільшення прибутків, то для бізнесу не має сенсу їх робити. У країнах із високим рівнем життя більша знижка стимулює більше купувати. Тому там знижки в період розпродажів техніки, одягу та взуття сягають нечуваних для нас та чесних 80%. Але вони зникають, як тільки доходи громадян країни починають знижуватись. Тому ми є заручниками нашої бідності", - підсумував фахівець.

Нагадаємо, за тиждень 30 тисяч українців стали безробітними.

Як повідомляв раніше портал Знай.ua, фахівці пояснили, чому українці все більше відмовляються святкувати новий рік.

Раніше портал Знай.ua писав, що Кабінет міністрів україни продовжує заборону на російські товари.