За словами Стівена Проссера, у січні 2016 року він летів 12-годинним рейсом з Бангкока в Лондон. І під час всього польоту він відчував незручності через сусіда, який важив майже 150 кілограмів.
"Він був таким великим, що не поміщався в своєму кріслі. Я відразу зрозумів, що це буде проблемою для мене. Збоку він придавив мене і мені довелося сидіти в неприродній позі",- заявив Проссер.
Проссер розповідає, що після зльоту, він попросив у екіпажа літака, щоб його пересадили або пересадили огрядного пасажира, повідомляє CNN. Але, скаржиться Проссер, йому було відмовлено в проханні, оскільки всі місця були зайняті.
"Після 12-годинного польоту в незручній позі я отримав защемлення нерва спини і травму таза. Лікування травм зайняло два роки, - розповідає пасажир.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Обурений Стівен Проссер протягом двох тижнів писав скарги на авіакомпанію, але не отримав ні відповіді, ні вибачень. Після цього він подав на "British Airways" в суд. Перевізник офіційно відмовився коментувати інцидент.
У свою чергу менеджер з обслуговування клієнтів на борту літака, Кріс Макліндон, сказав, що він вперше тільки зараз почув скаргу Стівена Проссера. За його словами, він регулярно проходив по салону і не бачив, щоб Проссер сидів у неприродній позі.
Подібна ситуація була в травні 2017 року. Тоді австралієць подав у суд на «American Airlines» з-за того, що протягом 14-годинного рейсу йому довелося сидіти між двома огрядними людьми. Позивач зажадав від американської авіакомпанії компенсацію в розмірі 100 тисяч доларів.
Нагадаємо, як замовити квиток через інтернет онлайн дешево
Раніше Знай.uа писав, що авіакомпанії масово знущаються над українцями.
Також Знай.uа повідомляв, що улюблений лоукостер заробітчан запускає нові рейси.