Антимонопольний комітет ініціював розслідування діяльності компаній Київстар, Lifecell, Vodafone з приводу правомірності переведення абонентів на 4-тижневі тарифи. З-за цього абоненти були зобов'язані платити за 13 місяців замість 12-ти. Про це повідомляє АМКУ Марія Процишен.
У чому суть:
Мобільні оператори з початком року ввели оновлені тарифні плани. Вони зобов'язували абонентом платити за послуги раз у 4 тижні. Тому вийшло, що абонент переплачував в рік один зайвий місяць.
Дане «нововведення» відразу ж стало головним для операторського ринку. Найбільші оператори звернули на нього увагу і відразу ж почали застосовувати.
Це і зацікавило Антимонопольний комітет. Мобільні оператори запевняють чиновників, що порушення закону «Про монополії» тут немає, оскільки термін абонплати не використовується, а замість нього оператори оперують поняттям «плата за пакет послуг».
Все ж використовується
Але, як стверджуєт в своїх соціальних мережах Марія Процишен, в умовах надання телеком послуг, затверджених наказами самих операторів, термін «абонентська плата» все ж таки присутня. До то чоловіка, деякі постачальники послуг користувалися терміном «абонплата» до 4-тижневим тарифами в комунікаціях з споживачами послуг.
Який результат?
АМКУ вирішив прийняти рішення про відкриття справи проти трьох найбільших операторів. Їм інкримінують порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
- Слід сказати, що чиновники повинні будуть оцінити не сам факт застосування 4-тижневої технології, а законність використання терміну «абонплата». Іншими словами, українці можуть не сподіватися, що «велика трійка» поверне їм абонплату за місяць.
- Багатомільйонні штрафи, на жаль, так і не змогли змусити «велику трійку» поміняти підхід. Але тепер вони повинні будуть чесно вказувати правила того, як відбувається тарифікація і не використовувати термін «посекундна».
Як раніше повідомляв "Знай.uа" Lifecell "ліг", розрекламований інтернет перетворився на пшик
Також Знай.ua" писав про те, що у мережі розповіли, як мобільний оператор наживається на українцях, люди в люті