Антимонопольний комітет ініціював розслідування діяльності компаній Київстар, Lifecell, Vodafone з приводу правомірності переведення абонентів на 4-тижневі тарифи. З-за цього абоненти були зобов'язані платити за 13 місяців замість 12-ти. Про це повідомляє АМКУ Марія Процишен.

У чому суть:

Мобільні оператори з початком року ввели оновлені тарифні плани. Вони зобов'язували абонентом платити за послуги раз у 4 тижні. Тому вийшло, що абонент переплачував в рік один зайвий місяць.

Дане «нововведення» відразу ж стало головним для операторського ринку. Найбільші оператори звернули на нього увагу і відразу ж почали застосовувати.

Це і зацікавило Антимонопольний комітет. Мобільні оператори запевняють чиновників, що порушення закону «Про монополії» тут немає, оскільки термін абонплати не використовується, а замість нього оператори оперують поняттям «плата за пакет послуг».

Велика трійка


Все ж використовується

Але, як стверджуєт в своїх соціальних мережах Марія Процишен, в умовах надання телеком послуг, затверджених наказами самих операторів, термін «абонентська плата» все ж таки присутня. До то чоловіка, деякі постачальники послуг користувалися терміном «абонплата» до 4-тижневим тарифами в комунікаціях з споживачами послуг.


Який результат?

АМКУ вирішив прийняти рішення про відкриття справи проти трьох найбільших операторів. Їм інкримінують порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Показати ще
  • Слід сказати, що чиновники повинні будуть оцінити не сам факт застосування 4-тижневої технології, а законність використання терміну «абонплата». Іншими словами, українці можуть не сподіватися, що «велика трійка» поверне їм абонплату за місяць.
  • Багатомільйонні штрафи, на жаль, так і не змогли змусити «велику трійку» поміняти підхід. Але тепер вони повинні будуть чесно вказувати правила того, як відбувається тарифікація і не використовувати термін «посекундна».

Нагадаємо: "Залишається чекати порятунку від Маска": "безлімітний" грабіж від Kyivstar, один телефон жере, як два

Як раніше повідомляв "Знай.uа" Lifecell "ліг", розрекламований інтернет перетворився на пшик

Також Знай.ua" писав про те, що у мережі розповіли, як мобільний оператор наживається на українцях, люди в люті