На днях Приватбанк озвучив скільки клієнти витрачають на покупки в інтернеті кожен місяць. При чому витрачають кошти, як на українських, так і на зарубіжних сайтах.
Сума дійсно приголомшує – більше 7,5 мільярдів гривень. Про це повідомляє прес-служба Приватбанку, передає Хвиля.
Так у серпні 2018 року клієнти банку сплатили покупки в інтернеті на 13 мільйонів гривень. Загалом, за перші півроку обсяг щомісячних витрат українців в інтернеті виріс на 17%.
У січні 2018 року, приміром, картками Приватбанку українці купили 11 мільйонів покупок на 6,4 мільярда гривень.
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
А вже в серпні 2018 року зросла як кількість покупок, так і розмір виплат – в останній літній місяць українці витратили 7,5 мільярдів гривень.
У прес-службі зазначають, що при цьому середня сума однієї покупки українців в інтернеті не змінилася і становить 580 гривень.
Також, в банку підрахували, що регулярно в інтернет-магазинах отоварюються 3 мільйона користувачів банківських карток. При цьому українці роблять покупки, як на українських, так і на зарубіжних сайтах.
Але все ж українці воліють вітчизняні сайти – 79,7% оплат в українських інтернет-магазинах і 20,3% в іноземних.
Зазначимо, щоразу з'являються новинки, які раніше вважалися з області фантастики, докорінно змінюючи життя людини. Так, якщо раніше фраза "торгувати обличчям" була зрозумілою і мала своє значення, то сьогодні обличчям вже не торгують, а розраховуються. І не тільки десь там за кордоном.
Такий сервіс скоро стане доступним і в Україні. Вже до 2019 року українці зможуть розраховуватися за онлайн-покупки за допомогою селфі. Ідентифікація власника рахунку з його селфи - світовий тренд останніх років.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, співробітники компанії Facebook повідомили тривожну новину. Невідомі хакери отримали безпосередній доступ до більш ніж 29 мільйонів акаунтів під час кібератаки.