Вже влітку 2019 року в київському ТРЦ Ocean Mall відкриють перший в Україні магазин найбільшого шведського виробника меблів та товарів для дому IKEA.
Подальших планів щодо розвитку мережі в Україні в компанії поки офіційно не підтверджують, але запевняють, що залишаться у нас надовго, повідомляє UBR.
Менеджер з розвитку бізнесу компанії IKEA в південно-східній Європі Владислав Лалич підкреслив, що шведський виробник повністю зосереджений на відкритті першого магазина в Україні, і поки не прогнозує цінову карту.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Але, як зазначив представник IKEA, буде зроблено все, щоб розцінки були конкурентними. І зрештою, "влітку українців чекає приємний сюрприз".
У свою чергу, виконавчий директор компанії в Південно-Східній Європі Стефан Вановербеке заявив, що IKEA планує надавати українцям найнижчі ціни серед аналогічної продукції, а також спочатку почати онлайн-продаж і доставку своїх товарів по всій території України.
"У нас є бізнес-ідея запустити максимально широку лінійку товарів за низькими та доступними цінами, щоб забезпечити можливість великій кількості людей купувати нашу продукцію. Доступність і низькі ціни - це "серце" IKEA, і разом з високою якістю це робить нас унікальними", - заявив він.
"Наша політика - запропонувати найнижчі ціни в сегменті серед аналогічної продукції", - підкреслив Вановербеке.
Варто відзначити, в Україні площа першого магазину найбільшого в світі реалізатора меблів і товарів для дому - шведської компанії IKEA складе близько 6 тис. кв. м.
"Магазин буде розділений на локації, ми називаємо їх room set – це подоба кімнат, де ми показуємо рішення для дому. Також додатково буде концепція рішень для невеликих домогосподарств. Будуть всі компоненти, ми зберемо максимальну кількість продукції, щоб забезпечити повний та кращий досвід для покупця", – зазначив Стефан Вановербеке.
Як повідомляв портал "Знай.uа", популярний шведський рітейлер H&M збирається міняти концепцію роботи своїх магазинів. Відтепер всіма улюблений бренд більше не буде орієнтований на масові продажі.
Також "Знай.uа" писав, триповерховий торгово-розважальний центр (ТРЦ) "Оазис" площею 14,5 тис. кв. м, розміщений на місці кільця біля ст. метро "Героїв Дніпра" в Києві відкриється в грудні 2018 року.