Співробітники Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю затримали керівника "Укравтодору" – його підозрюють у привласненні державних коштів посадовців Державного агентства автомобільних доріг.
За даними СБУ, на даний час перевіряється ймовірність того, що один із керівників сприяв підконтрольному приватному підприємству, у такий спосіб давши шанс отримати перемогу під час публічних закупівель. Мова йде про розробку первинної документації.
Спецслужби припускають: чиновник два роки поспіль "допомагав" на торгах, тим самим завдавши збитків державі на суму понад тридцять мільйонів гривень.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
"Встановлено, що посадовець перед призначенням на керівну посаду "Укравтодору" входив до топ-менеджменту цього приватного підприємства. Тривають слідчі дії у кримінальному провадженні розпочатому за ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України", - додали у відомстві.
Махінації "Укравтодору"
До речі, верхівка підприємства вже не вперше потрапляє у поле зору правоохоронців, але й ЗМІ. Свого часу вдалося встановити: за кредитні кошти дирекція налагодила схему непрозорих підрядів ремонту доріг, яка дає можливість закуповувати послуги та матеріали за дорожчими цінами "у своїх".
Тобто, формально "Укравтодор" підпорядковується Міністерству інфраструктури, але в той же час міністерство не має доступу до контрактів і не може проконтролювати, яких субпідрядників залучено до будівництва тої чи іншої дороги.
Приміром, на автошляху М-06, частина якого навіть не введена в експлуатацію, виявили дефекти: тріщини та пошкоджену розмітку, яку поклали 4 роки тому. Спочатку розмітку нанесли пластиком, проте він зліз, тоді розмітку зірвали і нанесли звичайною фарбою.
Термін пройшов, фірма-підрядник нанесла розмітку фарбою за власні гроші, та насправді якщо притримуватися технологій оновлення, якісна розмітка служить не менше 5 років. Гроші на дорогу М-06 "Укравтодор" брав в Європейському Банку Реконструкції та Розвитку та в Європейському Інвестиційному Банку. Загальний обсяг коштів МФО, залучених з 2005 року для покращення стану траси, складає 1, 475 млрд євро.
Дивіться: "Укравтодор": розпиляти єврокредит на своїх (розслідування)
Нагадаємо, з кінця наступного року ділянка на трасі "Київ-Одеса" (дорога М-05) стане платною.
Як повідомляв Знай.ua, Шевченківський суд столиці оштрафував голову "Нафтогазу" Андрія Коболєва на 1,7 тисяч гривень.
Також Знай.ua писав, трасу "Київ-Одеса" перекрили мітингувальники.