Відомий ведучий та журналіст Володимир Петров поділився власною історією невдалого користування Monobank.
Про це він написав на власній сторінці у Facebook.
Зокрема, він розповів, що практично все життя він не користувався банківськими картками, проте один з його друзів таки вмовив Петрова завести її.
Він відразу ж зазначив, що спочатку жодних проблем з Monobank у нього практично не було, проте зовсім нещодавно він зіткнувся з усіма "перевагами" розрекламованого бренду.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Якось так вийшло, що з банками у мене не складається тому картами я користуюся рідко і в основному на виїздах. Але три місяці тому мені мій друг накапав на мізки про Monobank і я завів собі. Миле додаток, зручно, туди-сюди відправити, все видно, схоже на гру, це підкуповує. За кілька місяців були дрібні труднощі, але банк завжди виправлявся чітко, швидко і красиво. До вчорашнього дня", - зазначив журналіст.
Зокрема, Петров розповів, що одного з вечорів він хотів розрахуватись у магазині карткою Monobank, проте йому цього не вдалося попри наявність коштів на рахунках. Адже відповідно до нововедень українського регулятора, особа повинна пояснити зарахування подібних коштів.
"Увечері застряг в пробці і не встиг в обмінник. Заходжу в магазин, дзвоню товаришеві і прошу закинути мені на карту 10 тисяч гривень щоб купити продукти і вино. Він відправляє, гроші приходять, але на рахунок не зараховуються бо на вимогу НБУ я повинен довести їх походження, про що мені повідомляють повідомленням і окремим листом", - додав Петров.
Він відразу ж подзвонив на гарячу лінію компанії Monobank, проте відразу ж був неприємно здивований, службою підтримки банку.
За його словами він намагався кілька разів додзвонитись до служби банку, проте кожного разу йому пообіцяли передзвонити. Проте недочекавшись дзвінка з вибаченнями про помилку банку він використав власні кошти, які були у нього та заплатив за рахунок у магазині, не вирішивши проблему з адміністрацією Monobank.
"Я після 2 годинної пробки стою в магазині. Дзвоню в банк. Чотири рази. Всі четверо обіцяють з'ясувати і передзвонити. Чи не передзвонюють. Кошик повна, грошей на карті 2 500. Я нервую. Не дочекавшись випадково залажу в кишеню і знаходжу ще 5 тисяч. Забув, буває. Розраховуюся і їду додому, по дорозі дзвоню ще раз в монобанк, мені обіцяють вирішити проблему і пропадають", - зазначив журналіст.
На ранок наступного дня він відразу ж подзвонив до служби підтримки Monobank, проте вчорашня історія знову повторилась. Так, у банку зазначили, що Петров повинен пояснити надходження на свої рахунки 10 тисяч гривень, які йому надіслав його друг з особистої, а не корпоративної карти.
"Дзвоню в монобанк, питати не перерізали чи вночі маніяки їх службу сервісу. Відповідають, що немає і починають знову вирішувати питання. Повідомляють про те, що 10 тисяч гривень мені прислали з юридичної особи з позначкою "Фінансова допомога" і що я повинен пояснити походження 10 тисяч гривень (неправда, гроші з особистої карти). Я помітно нервую, тому що знаю скільки грошей я с'юзав з карти за три місяці і в мене не складається розуміння про конфліктну суму", - додав Петров
"І ось ситуація: я витратив кредитні гроші, хочу їх віддати, банк не хоче їх забирати без документа і загрожує нараховувати відсотки, я не хочу нести документ (бо не хочу) і кажу, що зараз привезу їх їм в офіс і жбурну керівництву в обличчя. Прошу для цих цілей зв'язати з керівництвом. Мені обіцяють, що керівництво передзвонить", - додав Петров.
Дмитро Дубілет. Monobank
Нагадаємо, Україна арештувала акції найбільших російських банків.
Як повідомляв "Знай.ua", екс-співробітник видав брудні таємниці "Приват24".
Також "Знай.ua" писав, що ПриватБанк масово блокує рахунки українців.