У вівторок, 11 вересня, стало відомо, чому всесвітньо відома мережа кав'ярень Starbucks відмовилася заходити в Україну. Так, продукція даної компанії на українському ринку є досить дорогою для споживача.
Про це заявила глава офісу Національного інвестиційного ради Юлія Ковалів в ефірі Радіо НВ.
"Зі Starbucks важче, ЗМІ вже кілька разів повідомляли про його вихід на ринок, і мер про це також говорив, але пізніше Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України", - розповіла Ковалів.
При цьому вона зазначила, що, виходячи з тієї конкуренції, яка є на сьогоднішній день, продукція Starbucks є досить дорогою для українського споживача.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
"На сьогоднішній день чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", - додала Ковалів.
"В першу чергу продаж продукції Starbucks спрямована на ринки, де компанія Starbucks веде операційну діяльність. Не виключаємо, що в майбутньому така продукція може з'явитися і в нашій країні", - заявили в прес-службі Nestle Україна.
Така можливість з'явилася завдяки завершенню угоди Starbucks Corporation і Nestle за надання останнім постійних прав на продаж продуктів Starbucks у всьому світі, за межами кав'ярень компанії.
Крім того, одна з найбільших у Європі мереж магазинів одягу H&M у серпні відкрила свій магазин у ТРЦ Lavina Mall у Києві. Перший в Україні магазин мережі зайняв площу 2900 кв. м і запропонував колекції модного одягу, а також товари для будинку H&M HOME, повідомила прес-служба H&M.
Нагадаємо, що Трамп закликав бойкотувати Starbucks через дизайн стаканчиків.
Як повідомляв портал Знай.uа, H&M в Україні: експерт розповів, від чого ви будете в шоці.
Також портал Знай.uа писав, що IKEA набирає персонал для свого першого магазина в Україні.