Зірка фільму "50 відтінків сірого" Дакота Джонсон стала одним з трьох облич рекламної компанії нового аромату Gucci Bloom, знявшись у ніжному відео разом з актрисою і моделлю Харі Неф і художницею Петрою Коллінз.
Ролик вже опублікували на офіційному YouTube-каналі модного Дому.
Автор парфума - новий креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. На його думку, саме ці три дівчини якнайкраще здатні передати волелюбний і життєрадісний дух аромату.
У відео героїні купаються, п’ють чай, відпочивають серед величезної кількості квітів.
За задумом "батька" парфуму, Bloom має подумки переносити жінку з будь-якої точки планети у квітковий сад, переповнений неймовірними ароматами.
Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки
В Україні хочуть жорстко карати мобілізованих, які пішли у СЗЧ: що їм загрожує
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", хакери злили в мережу інтимні фотографії Дакоти Джонсон.