Зірка фільму "50 відтінків сірого" Дакота Джонсон стала одним з трьох облич рекламної компанії нового аромату Gucci Bloom, знявшись у ніжному відео разом з актрисою і моделлю Харі Неф і художницею Петрою Коллінз.

Ролик вже опублікували на офіційному YouTube-каналі модного Дому.

Автор парфума - новий креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. На його думку, саме ці три дівчини якнайкраще здатні передати волелюбний і життєрадісний дух аромату.

У відео героїні купаються, п’ють чай, відпочивають серед величезної кількості квітів.

За задумом "батька" парфуму, Bloom має подумки переносити жінку з будь-якої точки планети у квітковий сад, переповнений неймовірними ароматами.

Популярні новини зараз

Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців

Навіть комуналку сплатити не зможете: Нацбанк посилив правила грошових переказів

Гроші більше не прийдуть на картку: щомісячні виплати скасують, якщо не виконаєте нові умови

Водії масово отримують штрафи після спілкування з патрульними: за що карають навіть без порушень

Показати ще

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", хакери злили в мережу інтимні фотографії Дакоти Джонсон.