Зірка фільму "50 відтінків сірого" Дакота Джонсон стала одним з трьох облич рекламної компанії нового аромату Gucci Bloom, знявшись у ніжному відео разом з актрисою і моделлю Харі Неф і художницею Петрою Коллінз.
Ролик вже опублікували на офіційному YouTube-каналі модного Дому.
Автор парфума - новий креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. На його думку, саме ці три дівчини якнайкраще здатні передати волелюбний і життєрадісний дух аромату.
У відео героїні купаються, п’ють чай, відпочивають серед величезної кількості квітів.
За задумом "батька" парфуму, Bloom має подумки переносити жінку з будь-якої точки планети у квітковий сад, переповнений неймовірними ароматами.
На Україну чекає несподіваний сценарій: експерт розповів, як може завершитися війна
До 20 години на добу без електрики: у Раді дали тривожний прогноз щодо відключень світла
Енергетики розповіли, чи вводитимуть аварійні відключення світла під час холодів
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", хакери злили в мережу інтимні фотографії Дакоти Джонсон.