Індустрія моди сповідує культ підтягнутого жіночого тіла, формуючи у пересічних представниць прекрасної статі массу комплексів стосовно неідеальності фігури через целюліт та розтяжки.

Тим важливішою є рекламна кампанія британського інтернет-ритейлера Asos, який для зйомок у рекламі нової колекції купальників запросив жінок з природними формами.

На фото з лукбуку видно, що моделі мають розтяжки та целюліт, але це не робить їх гіршими за глянцевих красунь.

Не дивно, що такий крок з боку компанії викликав захоплення клієнтів і користувачів мережі, які халять іменитий бренд за підтримку натуральної краси. А ще він доводить, що природність - це і є краса".

Популярні новини зараз

Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки

Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення

2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Як відомо, останнім часом рух прихильників бодіпозитиву набирає все більших масштабів. На подіум все частіше виходять моделі, параметри яких далекі від еталонних "90х60х90". Справжніми зірками стали Ешлі Грехем, Лена Данем, Тесс Холідей і багато інших знаменитостей, які борються проти нав'язаних стандартів краси, прагнуть позбавити людей від комплексів.

Поступово змінюють свою стратегію і великі бренди, роблячи ставку на природність жінок. Це Marina Rinaldi, Dove, різні виробники білизни та інші.

Як писав інформаційний портаол "Знай.ua", недавно Ешлі Грем порадувала прихильників черговою порцією своєї пишної краси.