Індустрія моди сповідує культ підтягнутого жіночого тіла, формуючи у пересічних представниць прекрасної статі массу комплексів стосовно неідеальності фігури через целюліт та розтяжки.

Тим важливішою є рекламна кампанія британського інтернет-ритейлера Asos, який для зйомок у рекламі нової колекції купальників запросив жінок з природними формами.

На фото з лукбуку видно, що моделі мають розтяжки та целюліт, але це не робить їх гіршими за глянцевих красунь.

Не дивно, що такий крок з боку компанії викликав захоплення клієнтів і користувачів мережі, які халять іменитий бренд за підтримку натуральної краси. А ще він доводить, що природність - це і є краса".

Популярні новини зараз

З цими хворобами точно не мобілізують: які болячки помітить навіть ВЛК

Додаткова підтримка пенсіонерів: нова виплата 944 грн на місяць

ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Показати ще

Як відомо, останнім часом рух прихильників бодіпозитиву набирає все більших масштабів. На подіум все частіше виходять моделі, параметри яких далекі від еталонних "90х60х90". Справжніми зірками стали Ешлі Грехем, Лена Данем, Тесс Холідей і багато інших знаменитостей, які борються проти нав'язаних стандартів краси, прагнуть позбавити людей від комплексів.

Поступово змінюють свою стратегію і великі бренди, роблячи ставку на природність жінок. Це Marina Rinaldi, Dove, різні виробники білизни та інші.

Як писав інформаційний портаол "Знай.ua", недавно Ешлі Грем порадувала прихильників черговою порцією своєї пишної краси.