Джен Селтер – фітнес-тренер, яка стала справжньою зіркою соцмереж. Хоча, зірка навіть не сама Джен, а її шикарні сідниці, які ще називають найкрасивішою попою у всьому Instagram.

Джен не приховує, що таких форм домоглася завдяки тренуванням – і з радістю ділиться роликами своїх простих, але ефективних вправ для ідеальної форми сідниць.

Дженніфер Селтер народилася 8 серпня 1993 року в Лонг-Айленді, штат Нью-Йорк, США, в родині єврейського походження.

Популярні новини зараз

Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все

В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Показати ще

Після закінчення школи Джен Селтер пішла в зал, де згодом і усвідомила: вона створена для фітнесу. Так панянка і стала відомим тренером, на заняття до якої шикуються у чергу.

Красуні всього 24, але на її Instagram підписані понад 12 мільйонів осіб. І це неспроста: вона щодня викладає на своїй сторінці спокусливі фото апетитних форм, зроблені під час тренувань в тренажерному залі і з занять йогою.

Дівчина популярна не лише в Instagram. У Facebook на красуню підписалися 535 тисяч осіб, а в Twitter – 140 тисяч читачів.

Дехто з підписників просто милуються красою фігури фітнес-тренера, а деякі слідкують за блогом для мотивації і можливості почерпнути масу корисної інформації.

Серед фоловерів дівчини є також і зірки. Так, за фітнес-блогом Джен слідкує сама Beyonce і Амарі Стадемайр (відомий професійний баскетболіст з США).

Раніше "Знай.ua" писав про те, що понад чотири мільйони доларів умудряється заробляти за рік завдяки своїй "філейній" частині колишня фітнес-тренер із Нью-Йорка Джен Селтер, яку недарма називають власницею однієї з найгарніших поп Instagram.

Славу американці принесли фотографії в соціальній мережі, на яких вона активно публікувала фото себе коханої ззаду. Користувачі зацінили п’яту точку моделі, і нині на її акаунт підписані вже 11,5 млн осіб.

Коли кількість фоловерів досягла 300 тисяч, на симпатичну дівчину звернули увагу такі бренди як Nike, New Balance, Lululemon, і запропонували їй контракти на рекламу спортивного одягу, харчування та косметики, а в травні вона почала співпрацювати з компанією з розробки програми для соціальних мереж Peeks Social Ltd. У рамках угоди красуня публікує свої відеоролики і фотографії на платформі Peeks.