Постер нового корейського анімаційного фільму "Червоні туфлі та сім гномів" наробив галасу в мережі.

На рекламному плакаті стрічки від Locus Creative Studios, який вперше показали на Каннському кінофестивалі, зображена струнка і пишна версії головної героїні мультика Білосніжки.

"Що якби Білосніжка була непривабливою, а семеро гномів були б не такого низького зросту", - свідчить слоган на постері.

Критики та користувачі мережі одразу ж покрили ганьбою студію і режисера фільму Сунга Хо Хонга. Мовляв, меседж учить молоде покоління, що стрункість тотожна красі.

І дійсно, на тлі руху "бодіпозітівних" моделей і засудження тих, хто хоче бачити жінок лише одного розміру, що набирають зараз популярності, вибрати такий слоган для дитячого мультфільму, щонайменше, необачно.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні 13 липня: обережно з фінансами та контролюйте нервозність

Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців

Торкнеться клієнтів усіх банків: в Україні з 1 серпня нові правила розрахунку карткою

Торкнеться всіх, хто має свою квартиру чи будинок: українців почали викликати до податкової – з чим це пов'язано

Показати ще

Втім, за словами керівників Locus Creative Studios, команда маркетологів просто "недогледіла", а мультик насправді зовсім про інше.

"Наш фільм - а це сімейна комедія - несе в собі заклик до суспільства: піддати сумніву соціальні забобони, пов'язані зі стандартами фізичної краси, підкреслюючи важливість краси внутрішньої. Ми вдячні за конструктивну критику і шкодуємо, що завдали смутку", - йдеться в офіційній заяві студії.

Тим часом, на слоган встигла відреагувати й американська актриса Хлоя Грейс Моретц, яка подарувала свій голос головному персонажу.

"Я обурена і засмучена не менше, ніж усі інші. Я і моя команда не схвалювали цього. Справжня історія надасть сильний вплив на молодих дівчат і знайшла відгук у мені. Я приношу вибачення за образу, яка виявилася поза моєю компетенцією", - написала Моретц у Twitter.

Студія зняла постер і готує новий реліз. Однак як скандал позначиться на продажах - поки говорити зарано.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", постер зі світловим мечем коштував голлівудському акторові стосунків.