Постер нового корейського анімаційного фільму "Червоні туфлі та сім гномів" наробив галасу в мережі.

На рекламному плакаті стрічки від Locus Creative Studios, який вперше показали на Каннському кінофестивалі, зображена струнка і пишна версії головної героїні мультика Білосніжки.

"Що якби Білосніжка була непривабливою, а семеро гномів були б не такого низького зросту", - свідчить слоган на постері.

Критики та користувачі мережі одразу ж покрили ганьбою студію і режисера фільму Сунга Хо Хонга. Мовляв, меседж учить молоде покоління, що стрункість тотожна красі.

І дійсно, на тлі руху "бодіпозітівних" моделей і засудження тих, хто хоче бачити жінок лише одного розміру, що набирають зараз популярності, вибрати такий слоган для дитячого мультфільму, щонайменше, необачно.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Втім, за словами керівників Locus Creative Studios, команда маркетологів просто "недогледіла", а мультик насправді зовсім про інше.

"Наш фільм - а це сімейна комедія - несе в собі заклик до суспільства: піддати сумніву соціальні забобони, пов'язані зі стандартами фізичної краси, підкреслюючи важливість краси внутрішньої. Ми вдячні за конструктивну критику і шкодуємо, що завдали смутку", - йдеться в офіційній заяві студії.

Тим часом, на слоган встигла відреагувати й американська актриса Хлоя Грейс Моретц, яка подарувала свій голос головному персонажу.

"Я обурена і засмучена не менше, ніж усі інші. Я і моя команда не схвалювали цього. Справжня історія надасть сильний вплив на молодих дівчат і знайшла відгук у мені. Я приношу вибачення за образу, яка виявилася поза моєю компетенцією", - написала Моретц у Twitter.

Студія зняла постер і готує новий реліз. Однак як скандал позначиться на продажах - поки говорити зарано.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", постер зі світловим мечем коштував голлівудському акторові стосунків.