Американська реаліті-діва Кім Кардашьян розширює свою імперію: тепер вона випускає ще й парфуми. Їхня фішка – нотка гарденії та флакон, який за формою нагадує кристал.
Для того щоб залучити ще більше уваги до свого щасливого" аромату, 37-річна зірка знялася у відвертій фотосесії для видання Violet Grey, поприймавши спокусливі пози та посвітивши грудьми крізь мерехтливу прозору сукню.
На фото Кім постала в прозорій сукні з блискучою вишивкою від бренду Julien Macdonald, крізь яку було добре видно спокусливе тіло зірки реаліті-шоу.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Гарденія завжди була моїм улюбленим ароматом. Гарденії – це моє місце щастя. Коли я чую їхній запах, він повертає мене у спогад про те, як я, 8-річною, була на Гавайях", - поділилася Кардашьян.
Як зізналася зірка, цей спогад також пов'язаний у неї з батьком, котрий рано помер.
А ідея помістити аромат у кристал, магічний та цілющий, прийшла до неї, коли вона оговтувалася після жахливого пограбування в Парижі.
"…Я хотіла, щоби це були парфуми, які я можу тримати в долоні, як цілющий кристал, який віддає добрі флюїди і добру енергію", - зазначила вона.
Запуск власного аромату, вірніше, відразу трьох, об'єднаних нотою гарденії, став нової главою в імперії місіс Кардашьян-Уест
При цьому Кім не стала винаходити велосипед і представила на суд шанувальників найпопулярніші на б'юті-ринку композиції: квіткову, цитрусових і удову. Додала сюди елегантний флакон з матового скла і вдалу піар-кампанію в Instagram. І в результаті за перший день продажів нового аромату Кім Кардашьян заробила 10 млн доларів.
Раніше інформаційний портал "Знай.ua" розповідав, як змінювалась зовнішність Кім Кардашьян після "підрихтування" недоліків у першокласних хірургів.