Голлівудський актор Джордж Клуні продав свою марку текіли Casamigos. Мабуть, новоспечений батько вирішив присвятити весь свій час вихованню двійні.
Покупцем став британський алкогольний гігант Diageo. Його засновники не поскупилися і виклали 1 мільярд доларів за преміальний бренд Casamigos.
Цих грошей вистачить на безбідне існування сімейства Клуні найближчими роками. І ще залишиться на коледж для двійнят Елли і Олександра.
Клуні заснував компанію з виробництва текіли у 2013 році. У партнери артист взяв давніх друзів - чоловіка супермоделі Сінді Кроуфорд Ренді Гарбера й актора Майкла Мелдмана.
За словами товаришів, ідея створити свою марку текіли народилася у результаті дружніх посиденьок за чаркою. А Casamigos у перекладі з іспанської означає "будинок друзів".
Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії
Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн
Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Нагадаємо, на початку червня 56-річний Клуні вперше став батьком. Його 39-річна дружина Амаль подарувала чоловікові одразу двох дітей - дівчинку і хлопчика.
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", батько Джорджа Клуні по Skype визначив, на кого схожі онуки.