Голлівудський актор Джордж Клуні продав свою марку текіли Casamigos. Мабуть, новоспечений батько вирішив присвятити весь свій час вихованню двійні.

Покупцем став британський алкогольний гігант Diageo. Його засновники не поскупилися і виклали 1 мільярд доларів за преміальний бренд Casamigos.

Цих грошей вистачить на безбідне існування сімейства Клуні найближчими роками. І ще залишиться на коледж для двійнят Елли і Олександра.

Клуні заснував компанію з виробництва текіли у 2013 році. У партнери артист взяв давніх друзів - чоловіка супермоделі Сінді Кроуфорд Ренді Гарбера й актора Майкла Мелдмана.

За словами товаришів, ідея створити свою марку текіли народилася у результаті дружніх посиденьок за чаркою. А Casamigos у перекладі з іспанської означає "будинок друзів".

Популярні новини зараз

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Показати ще

Нагадаємо, на початку червня 56-річний Клуні вперше став батьком. Його 39-річна дружина Амаль подарувала чоловікові одразу двох дітей - дівчинку і хлопчика.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", батько Джорджа Клуні по Skype визначив, на кого схожі онуки.