Одна з найвідоміших у світі plus size моделей, американка Ешлі Грехем вперше показала, як виглядає без фотошопу. Вона відмовилася від нього у зйомках для нової колекції купальників бренду Swimsuits For All.
30-річна зірка запустила цілу кампанію Power of Paparazzi, яка присвячена ретуші і природній красі жінок.
На фото Грехем позувала в купальниках на одному з пляжів Маямі, демонструючи недосконалості фігури, включаючи целюліт і розтяжки.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
"Ця фотосесія відрізняється від усіх рекламних кампаній, в яких я брала участь за всю свою кар'єру. Я сподіваюся, що ці кадри повернуть жінкам віру в те, що краса - це насолода життям і любов до свого тіла", - пояснила вона.
Секрет успіху Ешлі Грехем
На початку кар'єри вона навіть не мріяла, що буде комусь цікавою, а тим паче популярною. Та буквально за два роки її помітили співробітники одного з найвідоміших модельних агентств Ford Models і запропонували їй вигідніший контракт.
Її фото почали з'являтися на сторінках популярних підліткових видань, а сама модель з кожним днем ставала більш затребуваною.
2010 рік позначився роботою для популярної марки Levi's. Модель з'явилася на рекламних фото, на яких представила нову лінію джинсів для людей з апетитними формами. Цього ж року вона вперше співпрацювала з брендом спідньої білизни. Вона стала головною героїнею рекламної кампанії Lane Bryant.
У 2014 році Грем вперше спробувала свої сили на телебаченні. Вона з'явилася на каналі MTV в реаліті "Неможливе можливо". У ньому Ешлі приміряла на себе роль наставника. Вона розповідала початківцям моделям з нестандартними формами про всі тонкощі цієї індустрії.
Дивіться: Модель plus-size Ешлі Грем знялася в бікіні разом з мамою