Dolce&Gabbana представили лімітовану серію пасти, яку створили спільно з компанією "Di Martino".

Як пишуть західні ЗМІ, Dolce&Gabbana розробили дизайн упаковки пасти, а "Di Martino" приготували саму пасту. До слова, ця компанія займається виробництвом символу італійської кухні з 1912 року.

Пасту випустили п'ятитисячний тиражем. Звідси і досить висока ціна - 110 доларів.

Варто відзначити, що в колекції весна-літо 2017 Dolce&Gabbana використовувала принти пасти.

Популярні новини зараз

Обміняти долари по старому не вийде: ПриватБанк тихо переписав правила для валюти

Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки

Українцям блокують картки для соцвиплат: хто у зоні ризику

Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються

Показати ще

Dolce & Gabbana Spring Summer 2018 Fashion Show

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що 21- американська супермодель Белла Хадід, на сторінку якої в Instagram підписані 15,5 мільйона користувачів, знає, як завоювати прихильників і збільшувати їх кількість в геометричній прогресії.

Секрети успіху дівчини, що стала в минулому році лауреатом премії "Модель року", прості: еротика, зухвалість, стиль і непогане почуття гумору.