Надя Дорофєєва запросила своїх шанувальників на романтичні побачення. Відповідний пост з'явився на її офіційній сторінці в соціальній мережі.

Відома українська співачка, екссолістка гурту "Время и Стекло" Надя Дорофєєва часто радує шанувальників різноманітними піснями, концертами, кліпами.

Її популярність зробила дівчину справжньою блогеркою. Зокрема на її ТікТок-сторінці близько 3 мільйонів людей, а на Інстаграмі - 5,2 мільйонів фоловерів, які намагаються активно лайкати та коментувати кожну її посаду. Іноді вона спілкується з ними у форматі сториз.

Якось Дорофєєва опублікувала фотографію у соціальній мережі. Вона сидить на підлозі і тримає в руках попкорн. Співачка закликала свою аудиторію сходити до кіно.

"Опаааа!! З сьогоднішнього дня чекаю вас на найромантичніших побаченнях у кінотеатрах @multiplex_official ! Приходьте цілуватися, наповнюватися любов'ю і дивитися тизер кліпу #raznotsvetnaya на великому екрані 🤫❤️", - повідомила вона.

Популярні новини зараз

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Показати ще

Фоловери почали активно коментувати цей пост.

"Реально?"; "Якщо тизер кліпу Різнокольорова, то вилітаю", "Суперська", "Американська підтстилка", "І так чекаєш три роки поки ця реклама закінчиться, так тепер ще й Дорофєєва рекламує свій кліп. Я вважаю, що це знущання, перепрошую, але скоро в кінотеатрах почнуть рекламувати будь-яку х*йню. Люди платять гроші, щоб подивитися фільм, а не дивитися 30 хвилин рекламу", "Ну і що тут оцінювати?" , - Повідомляють вони.

Нагадаємо, що "Київстар" пробив дно, вирішивши залізти в ліжко Дорофєєвої: "Краще займіться тарифами".

Раніше ми повідомляли, що Надя Дорофєєва задумалася про кінець світу і вирішила брати від життя ще більше: "Рандом".