Український серіал "Перші ластівки", який показує Новий канал, виграли престижну європейську премію.
Логотип популярного серіалу переміг у категорії Concept Logo Promax BDA Europe, що поставило український Новий канал на один щабель з HBO, BBC і Netflix, які в різні роки також отримували золото Promax.
Серіал "Перші ластівки" здобув популярність не лише завдяки блискучій грі акторів, але й нагальним темам, табуйованим для українського ТБ. Навіть британське BBC писало про український серіал.
"Перші ластівки" вразили й престижний конкурс маркетологів Promax Awards Europe 2020. Лого серіалу здобуло золото Promax.
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Сам по собі логотип добре відображає настрій проекту, – говорить головний дизайнер Нового каналу Олександр Антонов. – Але одна з важливих причин, чому цей кейс зрозуміли хлопці, які не говорять українською, в тому, що ми змонтували дуже класний шоуріл. Лого – це не просто підібрані два слова, а величезна робота з осмислення продукту. У серіалі був дуже важливий елемент – галочка, яку ставили на собі герої, коли виконували завдання Друга. Нам спало на думку, що її можна використовувати замість букви "В" у слові ЛАСТІVКИ. Це було відсилання до візуального образу ластівки і до галочки, яку ми хотіли обіграти"
Результатом роботи великої команди стало довгоочікуване перше золото в категорії Concept Logo Promax BDA Europe.
Зазнвчимо, що PromaxBDA Awards Europe – найпрестижніший конкурс маркетингу і рекламістів у сфері телебачення в Європі. Подібні нагороди отримували HBO, BBC, Netflix, National Geographic та інші канали зі світовим ім'ям.