Під час зйомок промо-ролика вся знімальна група і учасниці зіткнулися з раптовою проблемою, яка ледь не зірвала всі плани.
Читайте Знай в Google News!
Режисер Маша Матвєєва придумала приголомшливу ідею відео "Краса врятує світ", а стиліст Женя Примаченко створив шикарні образи кожій з дівчат-учасниць. Але за кілька днів до зйомок Київський річковий вокзал, де планувалася зйомка, затопили проливні дощі.
"Коли ми побачили, що діється з погодою, прийшли в жах! Ніхто не очікував, що дах будівлі почне текти так, що підлоги перетворяться на озера, — розповіла маркетинг-директор Нового каналу Ольга Балабан. - Плюс, до цього часу ми вже завезли в один із залів річвокзалу дизайнерські (і дуже дорогі!) наряди для зйомок. Стилісти переживали, щоб одяг не зіпсувався".
На щастя, look'і дочекалися моделей в цілості й схоронності - від потопу їх охороняли, немов підвіски королеви. А питання з калюжами вирішили креативно: мокра підлога стала частиною ролика. Він надав декораціям — гримерним столам на тлі неонових вивісок і облізлих стін — додатковий шарм.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
"Залита водою підлога — це додаткові рефлекси, ефекти і відображення, що зіграло нам на руку, зробило кадр насиченим кольорами і підкреслило нашу ідею, — говорить художник-постановник Марія Островська. — Звичайно, в роботі із затопленою підлогою є свої нюанси і складності. Треба було приділити максимум уваги деталям і бути пильним, адже це питання безпеки. Але команда діяла максимально професійно, так що все пройшло відмінно".
Ідея ролика в тому, що моделі, які прийшли в Суперсезон з багажем фотосесій і контрактів, обнуляють всі заслуги і починають боротися за перемогу в проекті на рівних. Вони знімають з себе дорогий одяг і аксесуари, щоб постати в нюдових образах перед ведучою Аллою Костромічовою, яка стане їх наставником.
"Локація і декорації дуже символічні, вони передають головну ідею відео. Коли навколо все руйнується — Краса рятує світ. У старе приміщення річкового вокзалу ми вирішили інтегрувати дзеркальні арки і відтворити бекстейдж, як у реальному модельному житті дівчат, — пояснила Марія Островська. — Дзеркала — це невід'ємний атрибут fashion-культури, символічне відображення насиченої, яскравої і різноманітної медіажиття".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, "Топ-модель по-українськи" заговорила про участь у церковному хорі.
Як повідомляв Знай. ua, супермодель Алла Костромічова несподівано оголилася в громадському транспорті.
Також Знай. ua писав, що промо-ролик "Супер Топ-модель по-українськи" застав зненацька перехожих киян.