В останні роки тема ЛГБТ стає особливо гострою. Активісти вимагають дотримання прав і оголошують бойкоти компаніям, фільмам, акторам, які не підтримують рух. Деякі намагаються “зіграти” на цьому. Наприклад, творці серіалу “Скубі-Ду” заявили, що намагалися розкрити тему ЛГБТ ще до того, як це стало мейнстрімом.
Мабуть, нескладно здогадатися, хто саме міг би вважатися персонажем ЛГБТ. Ні, це не Шеггі зі Скубі, якими б дивними не здавалися їхні стосунки. Велму зобразили у відповідності з багатьма стереотипами про дівчат ЛГБТ. Тут і коротка стрижка під каре, і мінімальну увагу до чоловіків (і дійсно, якщо Дафна намагалася “підкочувати” до Фреду або іншим мужикам, Велма цього не робила). Більш того, творці навіть рухами персонажа намагалися “натякнути”, що Велма належить до ЛГБТ.
Вийшло у них або немає – спірне питання. Під час піку популярності мультика, тема ЛГБТ ще не була такою популярною, тому напевно діти 90-х навіть поняття не мали про те, що автори намагаються відтворити в Велме “прихований сенс”. Тому ми навряд чи колись дізнаємося, чи дійсно творці легендарнейшего мультсеріалу планували зробити персонажа ЛГБТ або просто вирішили “хайпануть трішечки” на актуальній темі.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Нагадаємо, мультфільм від Disney став найприбутковішим в світі
Як відомо, не так давно на широкі екрани вийшло продовження успішного мультфільму від Disney "Крижане серце". Так, після прокату стрічки всім світом, в мережі з'явилася інформація щодо того, скільки грошей зібрала друга частина мультфільму, яка сподобалася практично кожному, звичайно, хто дивився.
"Крижане серце 2" побили свій попередній рекорд на 7 тижні прокату. Перший мультфільм 2013 року зібрав 1,2 мільярда доларів. У США за останній тиждень мультфільм зібрав понад 11 мільйонів доларів, лідер за зборами в США зараз останній епізод "Зоряних воєн" з більш ніж 33 мільйонами касових зборів", - говориться в повідомленні.
Як повідомляв портал Знай.ua Disney створив новий Netflix