Акторка Ольга Сумська активно розвиває свої сторінки у соцмережах Facebook та Instagram. Нещодавно зірка приєдналася до популярного серед молоді сервісу TikTok. У Олі завжди в руках смартфон. Якщо вона десь на заході або репетиції, обов'язково виходить у прямий ефір, щоб поділитися особистим зі своїми шанувальниками. Наприклад, в Instagram у зіркової блогерки вже понад 600 тис. підписників.
Як зізналася Ольга Сумська Знай.ua, вона сама веде всі сторінки.
"Я знаю, що є люди, які тримають помічників, але тоді не відчувається, що це жива сторінка, - говоре акторка. - Коли я сама пишу, відповідаю - люди це цінують, більше підписуються. А це хороший ресурс для того, щоб ви могли наживо спілкуватися з людьми".
Сумська впевнена, що соцмережі - це корисний інструмент.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
"Якщо ви їдете на гастролі, можна дати оголошення. Люди приходять і дуже вдячні! Це ще спілкування у форматі співпраці з продюсерами. Сьогодні це і додатковий комерційний момент", - зазначила українська народна улюблениця.
Багато хто з зірок сьогодні непогано заробляють саме на рекламі у соцмережах, але Ольга стверджує, що її це не цікавить.
"До мене дуже часто звертаються різні компанії, дрібні і великі, для того, щоб я розмістила той чи інший рекламний пост, і пропонують гонорари за це, але я свідомо відмовляюсь, тому що не хочу, щоб моя сторінка перетворилася на суцільний рекламний меседж. Тоді зникає цікавість, і люди відписуються", - поділилася Сумська.
За словами Ольги, їй би хотілося, аби кількість підписників тільки збільшувалася. Вона вже настільки занурилася у паралельне життя в соцмережах, що усім радить користуватися смартфонами.
"Тому що це нормально сьогодні. Ми маємо бути на вістрі подій, сучасних технологій, тим більше, що зараз йде оцифровка населення. Це якраз новітній формат, в якому я взяла участь. Міністр культури Володимир Бородянський запропонував мені разом з Надією Матвєєвою, ще декількома учасниками, рекламувати для старшого покоління, як користуватися всіма гаджетами, соцмережами", - розповіла акторка.
Сумська нагадала про проєкт "держава у смартфоні", який був запропонований командою президента Володимира Зеленського.
"Живемо сьогодні в цьому форматі. Я опанувала це. Поки що не так опанували мої родичі: скажімо, мамочка взагалі не володіє цим, сестра - менше, Віталій - вже долучається. Я вчу, які смайлики, які оброблення кадру. Він підтягується. Якщо треба звернутися за консультацією, то я йду до молодшої донечці - вона все знає!" - зазначила Ольга Сумська.
Нагадаємо, раніше Ольга Сумська розповіла, як її вразили польські шанувальники, коли вона приїхала у Польщу після прем’єри ”Кріпосної”.
Також читайте, як Ольга Сумська відсвяткувала з родиною Старий Новий рік.
Ще раніше Знай.ua повідомляв, як Ольга Сумська та Віталій Борисюк розважалися на Різдво у Яремче на Winter Romantik Fest.