Американські маркетологи підрахували, що всього один невеличкий епізод з "Гри престолів" приніс мережі кав'ярень Starbucks 2,3 мільярда доларів.

Справа в тому, що у четвертій серії під час застілля Дейенеріс, Джона Сноу і Тормунда на екрані з'явився стаканчик кави, схожий на Starbucks. Це викликало неймовірний ажіотаж, який приніс компанії величезний прибуток. Про це пише CNBC.

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Фанати по всьому світу відразу почали жартувати, що це Кубок Starbucks, а журналісти і критики припустили, що це product placement - рекламний прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах чи музичних кліпах має реальний комерційний аналог.

Згодом в HBO пояснили: горнятко кави належало акторці Емілії Кларк. Його поява в кадрі - недогляд знімальної групи. За лічені години епізод зі стаканчиком виправили.

Однак стаканчик став мемом, про який заговорив весь світ. За підрахунками PR-компанії Critical Mention, в інтернеті, на ТБ і радіо було близько 10 627 згадок про Starbucks у "Грі престолів". Четверту серію в прямому ефірі дивилися 11,8 мільйона глядачів. Решта дивилися епізод онлайн.

Крім того, аналітики соціальних медіа та моніторингова платформа Talkwalker нарахували понад 193 тисяч згадувань протягом 48 годин про Starbucks у "Грі престолів". Теги з назвою компанії і серіалу розійшлися соцмережами, форумами, блогами і новинними сайтами.

"В результаті всі ці цифри дають 2,3 мільярда доларів", - стверджує Стейсі Джонс, генеральний директор маркетингової компанії Hollywood Branded.

Більш того, стаканчик кави вже увійшов в історію, тому буде продовжувати приносити доходи компанії в тій чи іншій мірі.

Але найсмішніше у цій всій історії те, що горнятко з кавою, яке з'явилося в кадрі у Емілії Кларк - не Starbucks. Це стаканчик однієї з ірландських компаній Paper Cup.

Нагадаємо, зірка кіноепопеї "Гра престолів" Емілія Кларк розповіла, як воно - зніматися в інтимних сценах з Кітом Харінгтоном, який зіграв одного з головних героїв – Джона Сноу.

Як повідомляв портал Знай.ua, у мережі відреагували на третю серію "Гри престолів"

Також Знай.ua писав, у чому секрет шаленої популярності Гри Престолів.