Відео стрімко набирає популярність і перегляди. Корпорація Google презентувала друге рекламне відео, в якому знялися головні герої культового різдвяного фільму "Один вдома".
38-річний Маколей Калкін - американський актор, відомий за головною роллю у фільмі "Один вдома" для реклами голосового помічника Google, повторив сцени з цієї картини.
Ролик з'явився на сторінках компанії відразу в декількох соцмережах, у тому числі і в Twitter. І набрало неабиякого резонансу.
У новій презентації знявся і актор Джо Пеші, який у фільмі виконав роль злодія і головного лиходія.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
За сюжетом, Пеші разом з друзями дивиться перший випуск реклами від Google в головній ролі з Макколеєм Калкіним. Актор обговорює відео з приятелями і спочатку хвалиться, а потім вимовляє легендарну фразу:
"Змивайся, поки нас ніхто не помітив".
Відео було опубліковане 1 лютого і користується значно популярністю, стрімко набираючи перегляди і лайки.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що зірка популярного різдвяного фільму "Один вдома" Маколей Калкін оголосив, що змінить своє ім'я.
Як повідомляв портал "Знай.ua", улюблений герой мільйонів "міцний горішок" ледь не пропустив допрем'єрний показ фільму "Скло", в якому грає одну з головних ролей. Увечері напередодні прем'єри Брюс Вілліс добряче погуляв в одному з нічних клубів Лондона.
"Знай.uа" писав, що новий фільм про Майкла Джексона розкриє його нездорову тягу до дітей. У січні відбудеться прем'єра скандального фільму.
Кінофестиваль Sundance буде проходити в місті Парк-Сіті, США, з 24 січня по 3 лютого. На ньому буде представлений документальний фільм про легендарного артиста Майкла Джексона. Кінокартина називається "Залишаючи Неверленд" ("Leaving Neverland").