Відомий український гурт презентував новий кліп на сингл "Коханці" - головний хіт альбому "Залізна ластівка".
Про це стало відомо завдяки новому відео на YouTube-каналі гурту.
Так, варто зазначити той факт, що нова пісня, та і сам кліп - це історія про "токсичні" сточунки, які вразили мешканців цілого міста.
За два місяці пісня набрала більше 2 млн. YouTube-прослуховувань, а на концертах перетворилася на справжній гімн "закоханої" молоді. Також варто зазначити, що для кліпу "Коханці" The Hardkiss побудували ціле місто — місто коханців, кожен з яких травмований минулими стосунками.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
"Навіть у мегаполісі долі людей тісно переплітаються. Ми всі любили, ми всі чиїсь колишні і майбутні. Стосунки завершилися, як тавро на все життя залишаються в нашій свідомості, але це нормально, так буває, ми однакові в цьому сенсі. Ми такі, як є. Головне у всьому цьому вихорі не втратити серце і почуття", — прокоментувала нову роботу фронтвумен The Hardkiss Юлія Саніна.
Режисером кліпу традиційно для The Hardkiss виступив креативний і музичний продюсер гурту Вал Бебко.
Так, на сторінці групи The Hardkiss з'явилася фотографія артистки в незвичайному вбранні. Для фото Саніна одягла чорний топ з витонченим декольте і яскравий плащ насиченого блискуче-зеленого кольору.
Нагадаємо, від Monatik до Полякової: зірки розсекретили свої гонорари, суми вражають.
Як повідомляв Знай.uа повернення фаворитів і сльози Никитюк: восьмий ефір "Танців з зірками" розбурхав українців.
Знай.uа писав, українська пісня стала найпопулярнішою в Shazam.