glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Урбаністична кампанія “Місто vs. Урбазаври” за підтримки бренду glo™, що тривала у Києві, Харкові, та Одесі з травня цього року, завершилася трансформацією обраних локацій у всіх трьох містах. Місця, де колись мешкали так звані Урбазаври, бренд разом з урбаністами ГО “Міськи реформи” трансформували у сучасні та комфортні громадські простори. У фіналі кампанії на одній з трансформованих локацій — набережній Либеді у Києві — провели яскраву вечірку, що поєднала тактичний урбанізм та артперформанс.

Вечірка на набережній Либеді: перформанси, активності та урбанізм

Набережну річки Либідь офіційно відкрили 12 вересня — після остаточної трансформації. Яскрава вечірка з нагоди відкриття локації поєднала урбаністичну тему та захопливі творчі перформанси, як і сама кампанія “Місто vs. Урбазаври” поєднала серйозні справи з легким фановим підходом.

Популярні новини зараз

Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок

Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

Одним з основних елементів програми заходу стала презентація колекції відомого стиліста і дилера моди Валерія Топала, створеної спільно з молодим дизайнером Q concept Анастасією Падалко. Для створення колекції були використані вінтажні речі українських дизайнерів ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Литковська, Q concept, а також одяг із second hand. 15 луків з перероблених матеріалів акцентували увагу на важливості сталої моди і відповідального споживання. Темою небайдужості до навколишнього середовища була сповнена і сама постановка показу, що нагадувала захоплююче театралізоване шоу. Моделі ходили наче по воді у руслі Либеді та постійно змінювали образи, щоб розповісти за допомогою них історію, зрозумілу без жодного слова.

Нестандартний музичний перформанс у другій половині вечора здивував гостей несподіваним використанням урбаністичних предметів. Те, що ми зазвичай не помічаємо, на вечірці перетворилося на унікальний музичний інструмент. Його звучання переплелося з ритмами барабанів та урбаністичним треком DJ Fisun, зануривши гостей івенту в магнетичну, бурхливу атмосферу міста.

Кожен з нас є частиною урбаністичного середовища — і кожен має силу змінити щось навколо себе та запустити хвилю позитивних трансформацій на більш глобальному рівні. Про цю “теорію маленьких справ”, що лежить в основі тактичного урбанізму, нагадала у своєму виступі BIG HERO кампанії “Місто vs. Урбазаври” та бренд-амбасадорка glo™ Леся Нікітюк. Гості заходу, серед яких були Євген Таллер, Sonya Kay, Віта Булана, Андрій Гонковський, Оля Чубата, Ярослав Князев, Тетяна Ніколенко (Мурій), Орест Мурій, Андрій Шабанов та інші, охоче підтримали цю ідею та попрактикувалися у локальних трансформаціях прямо на івенті. За допомогою спеціальної кнопки вони міняли колір освітлення на локації та наочно спостерігали, як невеликі деталі можуть вражаюче позначитися на сприйнятті всього середовища.

Трансформації локацій у трьох містах: як це було

Нагадаємо, локації у Києві, Одесі та Харкові були трансформовані методами тактичного урбанізму. Його суть полягає у доступних та ефективних змінах, здатних відкрити новий погляд на звичні локації. Так, на Грецькій площі в Одесі після трансформації з’явилася зручна зона відпочинку із затінком, місцями для сидіння і гамаками. Харківські Зелені сходи із додаванням артелементів та яскравих хвилеподібних лавочок набули нової, сучасної та динамічної атмосфери. У Києві ж занедбану і невідому багатьом містянам набережну річки Либідь перетворили на багатофункціональний міський простір, що підходить для прогулянок та відпочинку.

Водозавр, що мешкав на київський локації, не відразу залишив насиджене місце. Після першого етапу трансформації Урбазавр повернувся разом з потужною зливою, яка зруйнувала частину оновлень. Проте наслідки швидко ліквідували і провели “роботу над помилками”. Тактичний урбанізм показав свою практичність — адже завдяки обраним методам вдалося без значних затрат ресурсів допрацювати певні моменти та укріпити конструкції на локації.

Трансформовані локації у всіх трьох містах наразі доступні всім охочим. Проєкт “Місто vs. Урбазаври” завершився — але яскраві й нестандартні активності від бренду glo™ продовжуються! Стежте за новинами в акаунті @glo_ukraine в Instagram.

Додаткова інформація:

Проєкт був реалізований за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, та за підтримки КП «Плесо» і Управління Екології КМДА.

Вечірку 12 вересня проведено за участі агенції Slupsky Event Management.