Фінансовий сервіс Fondy закликає українських підприємців розраховувати на себе. Героями його медіапроєкту стали власники малого бізнесу, які своїми силами долають коронавірусну кризу. Ці історії можуть показати приклад іншим.

Звичайний вірус атакує людський організм. COVID-19 виявився набагато страшнішим — він також вбиває економіку, від чого страждають навіть цілком здорові люди. В умовах карантинних обмежень підприємці б’ються за виживання, втрачають клієнтів, переживають падіння попиту, бачать повне знищення низки індустрій.

Неможливо звинувачувати тих, хто вирішив зупинити бізнес. Але можна і треба аплодувати підприємцям, які демонструють стійкість і вигадку. Герої нового медіапроєкту Fondy ефективніше використовують свої ресурси, вигадують нові бізнес-моделі, знаходять нових клієнтів і просто більше працюють. Вони розраховують лише на себе, приносять користь людям навколо і фінансовій системі України.

Популярні новини зараз

Помер Король Британії Чарльз ІІІ (оновлено)

Біжіть до свого лічильника на початку квітня: українцям уточнили важливий нюанс щодо зняття показників

В Україні вводять новий вид оренди: пощастить тим, хто винаймає житло

Якщо не встигли здати в банк – радійте: монети номіналом 5 копійок можна дорого продати

Показати ще

Мета кампанії — показати реальні способи виживання підприємців у турбулентному середовищі. Мета Fondy — допомагати бізнесу, що потребує простого і надійного інструменту для приймання платежів онлайн.

«2020 рік був нещадним до підприємців, багатьох змусив розпочати з чистого аркуша. Стартувати заново і розвивати наявний бізнес — зараз однаково тяжко. Розповідь про найкращі практики українських підприємців – наш спосіб сказати їм “Дякую!”. Це наші реальні клієнти, і ми пишаємося їхніми перемогами», — коментує співзасновниця і управляючий партнер Fondy Валерія Вагоровська.

Ось деякі з історій, які переповість Fondy.

Ресторан: В ребро

«Пандемія вдарила сильно й неочікувано. Але я глибоко знаю всі процеси свого бізнесу, тож доволі швидко адаптувався. Зараз ми одержуємо багато замовлень на доставку через сайт. Більшість з них оплачується безготівково через Fondy», — ділиться досвідом Євген Вишневський, власник і бренд-шеф ресторану «В ребро».

Спеціалізація київського ресторану «В ребро» — м’ясо. Аби команда закладу могла приділити максимум уваги вашому замовленню, Fondy взяв на себе приймання оплат.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=uqelhxelN4c&feature=emb_logo

Фешн-бренд: CULTNAKED

«Почали ми з розвитку продажів у США та ЄС, тож проблема обробки платежів стояла гостро. Тоді використовували складну схему зі словацьким еквайрингом та юрособою з Європи, але з часом відчули потребу в оптимізації. Наразі Fondy допомагає нам із валютними платежами від клієнтів з усього світу, а ми можемо сконцентруватися на розбудові іміджу України як місця, де виробляють якісний дизайнерський одяг», — розповідає Мері Фуртас, засновниця і дизайнерка бренду CulNaked.

CULTNAKED — сучасний фешн-бренд та інтернет-бутик зі спеціалізації на спідницях і топах. Значна іноземна аудиторія марки доводить, що український дизайн вартує набагато більше уваги, ніж отримує від самих українців.

Тренінговий центр: Apollo Design Center

«Організація курсів, воркшопів і лекцій і вдосконалення навчальної програми — на це витрачаємо майже весь ресурс, тож на інші операційні питання не вистачає часу. Ідеальний платіжний сервіс для нас мав бути простим і надійним, як швейцарський ніж. Ми зробили вибір на користь Fondy, що надали змогу перевірити якість сервісу без зайвої бюрократії», — розповідає Олег Нобр, керівник і викладач Apollo Design Center.

Щороку Apollo Design Center випускає понад 1000 продуктових дизайнерів. Приймати платежі від студентів допомагає Fondy.

Онлайн-додаток: Justo

«Ми надаємо закладам інтерактивне меню для прийому замовлень онлайн, які гості сплачують через сервіс Fondy. Бізнес — це завжди ризик, вміння знаходити правильних людей та щоденна важка робота. Нам вигідно працювати з Fondy, бо вони підключають заклади наших клієнтів за 3-5 днів, а будь-яка автоматизація негайно починає економити гроші», — каже Алекс Ржавський, засновник і СЕО Justo.

JUSTO – український сервіс безконтактного обслуговування у кафе та ресторанах. Це саме те електронне меню, яке ви побачили, коли зчитали QR-код. І саме та форма, в якій залишали відгук про заклад зі свого смартфона.

Переглянути весь медіапроект можна за посиланням: https://fondy.ua/uk/special-projects/clients-stories/

_____________



Fondy — це інструмент прийому та обробки платежів. Підключається до сайтів, мобільних додатків та сторінок у соціальних мережах, дозволяє безпечно приймати оплату з усього світу. Fondy користується понад 8000 компаній, серед яких Uklon, Glovo, Getmancar, «Всі.Своі», Chicco, SkyUp Airlines, Oxford Medical.