На Полтавщині, у місті Кременчук, бігборд з "новим курсом" Юлії Тимошенко розмістили поряд з рекламою швидкісного інтернету, яку проілюстрували пікантними фото.

Інтернет-провайдера рекламують з допомогою жіночих і чоловічих сідниць в червоній білизні.

Після того, як фото з'явилося в соціальних мережах, користувачі почали масово висміювати невдалу рекламу.

"Стара *опа — новий курс не зіпсує. Новий курс — все через *опу", — іронізують користувачі.

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Показати ще

Втім, є й ті, хто припускає, що це — хитра задумка піарщиків Тимошенко.

"Чудова вірусна реклама! Іноді ось такі казуси приносять істотний прибуток".

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", Юлія Тимошенко продовжує доводити українцям, що її слова і дії не завжди підкоряються логіці.иПро це на своїй сторінці в Twitter написав журналіст Андрій Дзіндзя.

Журналіст звернув увагу на те, що фракція "Батьківщина", яку очолює Тимошенко, підтримала законопроект про створення Антикорупційного суду в Україні.

"Спочатку називаєш приватним Антикорупційним судом Порошенко, а потім за нього голосуєш! Тимошенко це клініка...", — написав він.

Після в коментарях інтернет-користувачі почали негативно висловлюватися на різку зміну у поглядах Юлії Тимошенко.

"Може вона хоче свій власний суд, якщо стане президентом", "Так у неї не так картка спрацювала", "Віза в США була під загрозою, тому змушена була сказати "так", "Це не клініка, це наркоманка влади і грошей", — пишуть вони.

Зазначимо, до виборів президента в Україні залишається чимало часу, але дехто з політиків вже запустив нав'язливу агітацію, яка виглядає досить агресивно. Приміром, як лідер фракції "БЮТ" Юлія Тимошенко.

"По всій країні висять бігборди, реально от по всій країні – я дві доби був у відрядженні і спостерігав місця, де три борда поспіль були з цим самим "новим курсом на північно-схід". А тепер Вона лізе на мене ще і в ФБ і на Ютубі. Обсяг такої масованої реклами, як і джерела оплати цієї самої реклами...", - прокоментував Юрій Бірюков.