Поки у Росії вшановують «царя», який переміг на виборах, які можна було і не проводити, тому що було ясно, хто виявиться першим. В Україні також починають все частіше торкатися теми майбутніх президентських виборів. Днями у Києві пройшов з'їзд партії «Рідна країна» Миколи Томенка, на якій була презентована концепція «Український Президент - 2019».

«Офіційний старт кампанії розпочнеться 31 грудня 2018 року, - відкриваючи з'їзд, заявив Микола Томенко. - І ось до цього часу ми повинні визначитися з вибором єдиного кандидата, якого будемо підтримувати».

Також лідер «Рідної країни» перерахував умови, при яких майбутній президент, напевно, стане успішним.

«У нас зазвичай Президенти намагаються бути при владі два терміни. Тому перший свій термін вони все роблять для того, щоб переобратися потім другий раз (роблять підконтрольними медіа, намагаються зосередити в своїх руках всю владу і тд), тому в першій каденції взагалі нічого не роблять для народу, - сказав Томенко. - Тому ми пропонуємо, щоб Президент обирався тільки на один термін, щоб він у своїй передвиборної кампанії озвучив, що він йде тільки на п'ять років. Тому йому відразу зі вступу на посаду потрібно буде починати працювати саме на благо народу».

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Також він зазначив ще кілька пріоритетних завдань. Серед них: повернути до регламентного Комітету статті, які регулюють формування і діяльність коаліції і опозиції, прийняти закон про «Тимчасові слідчі комісії», щоб створити правові засади для імпічменту Президента, вдосконалити закон «Про вибори Президента України».

«І тоді голова держави буде першим серед рівних, - зазначив Томенко. - І він буде працювати на благо України».

Нагадаємо, раніше Микола Томенко розповів, як влада прикриває політичну рекламу.