Днями в соцмережах бурхливо обговорювали аварію, яка сталася в самому головному аеропорту нашої країни "Борисполі". Літак авіакомпанії Міжнародні авіалінії України (МАУ, Київ) при рулюванні зачепив крилом автомобіль однієї з кейтерингових компаній. У зв'язку з цією подією довелося відкласти виліт літака.
Криза в "Украерорусі"
Для необізнаної людини, все це може здатися звичайними форс-мажором, хоча насправді це не так. Ситуація з підприємством, яке відповідає в Україні за аеропорти і забезпечення безпеки польотів, зараз вкрай критична. За прогнозами фахівців, якщо не буде вжито заходів, то повітряна галузь країни просто встане, і ні про які польоти не буде взагалі йти мова.
Вся справа в тому, що підприємством "Украерорух" вже кілька років керує людина, якій глибоко наплювати на те, що буде далі з цією галуззю. Його звати Дмитро Бабейчук, про його недолугості вже говорить те, що останнім часом фактично підприємством керує не він, а його заступник з авіаційної безпеки, режиму та охорони Віктор Шевчук. Про те, що це за людина розповіли працівники авіакомпанії "Украерорух".
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Він за підтримки директора постійно принижує, шантажує і погрожує льотно-інженерному складу, в результаті чого звільняються висококваліфіковані фахівці, - кажуть співробітники. - Блокується оплата за навчання льотчиків, в зв'язку з чим їм доводиться все оплачувати за власний рахунок".
Саботують роботу підприємства не лише ці двоє, а й їхні колеги: виконуючий обов'язки директора з підтримки виробничої діяльності Віктор Мельников і перший заступник Сергій Гомболевський. При цьому останній також "прославився" тим, що при його потуранні "Украерорух" позбувся 401 млн гривень, які осіли в збанкрутілому Платинум Банку. Хоча правильніше буде сказати, напевно, осіли в кишенях у зацікавлених осіб, так як Гомболевський пов'язаний з основними акціонерами Платинум Банку.
Жаби-мандрівниці
Цікаво, що адміністрація "Украероруху" змушуючи персонал самим оплачувати своє підвищення кваліфікації та навчання льотчиків, самі ж оплачують свої примхи з фонду підприємства. Днями відбулася конференція диспетчерського складу, в ході якої були виявлені перельоти вищевказаних осіб за державний рахунок. З протоколу засідання виходить, що тепер Бабейчуку і Ко доведеться надати звітність за свої закордонні поїздки у 2016-2017 роках.
За це проголосували всі без винятку члени конференції.
Крім цього на цій зустрічі вирішили скликати позачергову Конференцію всього диспетчерського складу "Украероруху", на якій навіть був присутній представник Міністерства Інфраструктури Андрій Галущак. Загалом, це повинно було вирішити всі питання, так як ніхто не міг припустити, що Андрій Галущак буде закривати очі на численні порушення, повальну корупцію і взагалі - безпеку авіаперевезень в Україні. Але так як колишні зустрічі і бажання домовитися полюбовно з директоратом підприємства ні до чого не привели, крім як до посилення цькування, колектив вирішив підстрахуватися.
Вийшло, що надія колективу - Андрій Галущак - просто промовчав і пішов геть. Ніякої реакції Міністерства Інфраструктури або особисто Омеляна - не було. Виходить, великим чиновникам просто наплювати не тільки на бюджети державної структури, а й на життя сотень людей, які щодня відлітають і прилітають в Україну!
Втомлені від беззаконня і свавілля Бабейчука і Ко вони також вирішили звернутися до Міністерства інфраструктури, Службу Безпеки України (є факти, що серед керівництва є люди, які працюють на іноземні спецслужби і цілеспрямовано руйнують галузь), Кабінету Міністрів України, прем'єра Володимира Гройсмана, Національного антикорупційного бюро України, РНБО та інші інстанції.
Підніміть мені повіки
Такий великий перелік не є дивним. Так як всі благання про допомогу, відкриті листи до глави Мінінфрастурктури Володимира Омеляна залишилися без відповіді. Колектив вказував на невідповідність посадам Дмитра Бобейчука і його кліки. Навіть той факт, що Бориспільською міською прокуратурою відкриті кримінальні справи, проти Шевчука, Віктора Мельникова, а також вищезгаданого любителя банку Платинум Сергія Гомболевського, не справили ані найменшого ефекту.
Судячи з усього Омеляна влаштовує ситуація, що склалася в галузі. І те, що з дня на день перестануть працювати українські аеропорти, а будь-який політ на літаку може перетворитися в російську рулетку - його не лякає. Адже, як і більшість чиновників, він живе за принципом "а після нас хоч потоп". Тим більше, що довге і вперте мовчання міністра Омеляна вже давно пов'язують з тим, що він отримує подяку в твердій валюті за те, що просто не втручається в ситуацію. А потім? Потім міністр за своїм звичаєм буде писати у Фейсбук гнівні пости і звинувачувати всіх навколо, головне зняти відповідальність з себе.
Але колектив Украероруху не втрачає надії на справедливе вирішення цього питання. У ході минулої конференції, про яку ми писали вище, делегати ухвалили: "висловити недовіру Бабейчуку Д.Г., Мельникову В.А., Гомболевському С.Є., Шевчуку В.М., Солдатову В.Н, з подальшим звільненням з Украероруху. Тепер Володимиру Омеляну не відкрутитися, і все-таки доведеться вирішити, на чиєму він боці: бандитів або трудового колективу.
За це рішення проголосували 28 присутніх делегатів. Проти не висловився ніхто!