Міністерство економіки та його голова Ігор Петрашко скликали закрите засідання, на якому збираються в ручному режимі, без представників промисловості та бізнесу, заблокувати рішення Державної регуляторної служби.

Цим рішенням ДРС скасувала наказ Мініфраструкртури про скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів-як такий, що створить економічні проблеми на українському ринку. Про це заявив голова Асоціації "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

"Вчора, 1 грудня, була відкрита зустріч Державної регуляторної служби з представниками практично всіх асоціацій і бізнесу. Говорили, що в даній редакції проєкт наказу Мінінфраструктури Про обмеження терміну експлуатації вагонів шкідливий і неприйнятний для бізнесу і для економіки України. Фактично тоді була підведена риса і, нам здавалося, поставлена крапка", - повідомив Каленков.

За його словами, учасники ринку сподівалися, що їх запросять для спільної розробки майбутнього наказу – адже, безумовно, проблема якості вагонів існує, і вона повинна бути вирішена.

«Ми сподівалися, що буде розроблений новий наказ, і при його розробці чиновники підуть нормальним шляхом. Тобто, спочатку зберуть ринок, порадяться, а потім вже ініціюють різні проекти рішень. І це має робити Мінінфраструктури, але ніяк не Мінекономіки. Тому ми були здивовані, що Мінекономіки сьогодні збирає з цього приводу нараду", - розповів Каленков.

Популярні новини зараз

Закочуйте рукави – ще доведеться попрацювати: кого з українців не відпустять на пенсію у 2024 році

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом

Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

Показати ще

Ще більше здивування викликає у нього той факт, що Міністерство економіки не запросило на своє засідання нікого з представників ні українського, ні міжнародного ринку.

"Вони хотіли провести знову "міжсобойчик". Не допустити представників Європейської бізнес-асоціації, Американської Торгової палати, галузевих асоціацій. Це шлях в нікуди. І це відмінна риса взагалі процедури прийняття саме цього наказу. Все робиться нишком, без залучення ринку і реальних людей, які працюють в цій сфері. Для всіх поведінка Мінекономіки стала великою несподіванкою. Наскільки ми знаємо, це було рішення Петрашка. І можна тільки шкодувати про це рішення. А так як ми не були допущені, я дуже сумніваюся в продуктивності і навіть в потрібності цієї наради без представників ринку", - резюмував Каленков.

Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.

У свою чергу АТ» Укрзалізниця " запропонувала Міністерству інфраструктури компромісне рішення щодо обмеження терміну служби вагонів. Зокрема, держкомпанія запропонувала обмежити 33 роками тільки термін служби піввагонів, а використання зерновозів - терміном до 45 років. Що стосується всіх інших типів вагонів, на думку УЗ, найкращим рішенням буде продовження терміну служби за технічним станом.