Про це йдеться в заяві Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу (ФРУПЕК), розміщеній на офіційному сайті.

«Обмеження, що пропонуються по вагонам, ставлять під ризик стабільну роботу вугільних підприємств та частково енергосистеми», - наголосили у Федерації.

За їх оцінкою, через списання вагонів виникне їх дефіцит, що змусить вантажоперевізників фінансувати закупівлю нових вагонів, внаслідок чого зросте вартість залучення вагонів під перевезення вугілля.

«Це, в свою чергу, спричинить зростання цін на вагони як мінімум в 2 рази та відповідне підвищення вартості транспортування вугілля», - зазначається в заяві.

У ФРУПЕК також вважають, що це рішення призведе до зростання тарифів «Укрзалізниці». Щ також підвищить собівартість вугільної продукції та погіршить її конкурентоспроможність на внутрішньому ринку в порівнянні з альтернативними видами палива.

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Показати ще

«Зниження обсягів перевезень залізницею через нестачу парку, на нашу думку, призведе не тільки до зростання цін на вагони, а стимулюватиме зростання державно регульованих тарифів АТ «Укрзалізниця» для покриття її витрат на утримання залізничної інфраструктури в умовах скорочення доходів та збільшення інвестицій в оновлення вагонного парку», - наголосили у ФРУПЕК, і закликали уряд доопрацювати проект рішення, запропонований Мінінфраструктури.

Раніше в «Укрметалургпромі» заявили, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.

В свою чергу віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов назвав наміри Мінінфраструктури списувати робочі вагони тільки через вік дуже дивним рішенням, наголосивши, що вагони потрібно списувати виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації.

Нагадаємо, 8 жовтня Міністерство інфраструктури України опублікувало проекту Наказу «Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті», яким передбачено скорочення в Україні вагонного парку шляхом заборони продовження терміну використання вагонів з строком експлуатації, що перевищує нормативний. Згідно з проектом Наказу, обмеження пропонується застосувати в тому числі і до напіввагонів — найбільш масового виду парку, в якому перевозиться практично увесь обсяг вугільної продукції. Зокрема, пропонується заборонити продовжувати термін експлуатації напіввагонів старше 33 років (1,5 нормативних терміни служби) з поступовим зменшенням граничного терміну служби з 33 років до 22 в період 2021-2029 років, окрім вагонів, для яких термін на даний момент вже продовжено.