Списання вагонів через скорочення терміну експлуатації змусить "Укрзалізницю" купувати нові вагони, хоча значно важливіше спрямовувати інвестиції в оновлення залізничної інфраструктури держмонополіста. Про це заявив президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков, коментуючи намір Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вагонів.

"Укрзалізниці" теж доведеться списати значну кількість вагонів. А інвестиційні ресурси, які є у УЗ, набагато ефективніше направляти в даний момент на розшивку вузьких місць УЗ і поліпшення стану шляхів, замість того, щоб купувати нові вагони. Тим більше, якщо старі могли б ще експлуатуватися досить ефективно", - сказав Каленков.

Він підкреслив, вантажовідправники найбільше зацікавлені, щоб рухомий склад був належної якості. А технічний стан вагонів залежить не стільки від терміну експлуатації вагонів, скільки від умов та інтенсивності експлуатації. Тому вантажовідправники пропонують не обмежувати терміни експлуатації вагонів, а посилити технічні вимоги до них.

"Яке рішення бачимо ми? Не встановлювати якісь терміни, тим більше нереальні, до обмеження термінів експлуатації вагонів, а посилювати технічні вимоги. Робити так, щоб ремонти проходили на сертифікованих майданчиках, на тих же вагонобудівних комбінатах. Щоб цей Капітальний ремонт дозволяв ці вагони експлуатувати ще достатній довгий термін", - пояснив Каленков.

Нагадаємо, раніше президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

У свою чергу віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов назвав наміри Мінінфраструктури списувати робочі вагони тільки через вік дуже дивним рішенням, зазначивши, що вагони потрібно списувати виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації.